Gå til innhold

Alltid fett hår etter dusj hos mine foreldre. Aldri fett hår ved dusj i kollektivet. Bruker samme hårprodukter begge steder.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er student og bor til vanlig i et kollektiv i Bergen. Foreldrene mine bor litt utenfor Oslo og jeg er nå hjemme. Jeg bruker akkurat de samme hårproduktene i Bergen som her hos foreldrene mine. Forskjellen er at håret mitt blir ekstremt fett etter dusj når jeg dusjer hos foreldrene mine. Etter jeg har dusjet i kollektivet i Bergen kan jeg gå en hel uke uten å vaske håret. Det holder seg veldig fint og er heller ikke tungt og fett når jeg dusjer det uken etter. Nå er jeg hjemme hos foreldrene mine og håret mitt var helt fint helt til jeg dusjet håret. Det ble igjen fett etter 1 dag og jeg kan nok glemme å gå 1 uke med dette tunge og fettete håret. 

Hva kan være årsakene til dette? Er nesten så jeg gleder meg til å dra tilbake til kollektivet fordi jeg slipper å dusje ofte der. Kan det ha noe med trykket å gjøre? Har akkurat samme temperatur på vannet begge steder. Vanntrykket er derimot sterkere i dusjen i kollektivet. 

Anonymkode: 27b8c...5cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever også dette - når jeg vasker håret hjemme er det som om shampoen og balsamen bare blir igjen i håret uansett hvor lenge jeg skyller. Når jeg dusjer hos mamma og pappa er håret helt fint. Bruker også samme produkter og skyller like godt begge steder jeg dusjer.

Anonymkode: 03e8a...e00

AnonymBruker
Skrevet

Forskjell på vannet ganske enkelt. Vannkvaliteten er ikke lik over hele landet.

Anonymkode: 24519...c9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kalk eller smuss. Skru opp dusjhodet og rens.

Anonymkode: 84a55...844

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, stor forskjell på vann

Anonymkode: 181d2...93b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...