Gå til innhold

Noter for kirkeorgel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor en får tak i nye, evt 'brukte' noter til kirkeorgel?

Vi håper å ha Canon in D som inngangsmarsj, men organisten har ikke noter til den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Canon in D får du kjøpt kjempebillig et eller annet sted.

Jeg betalte 40,- for mine noter (som organisten har fått. Hvis ikke skulle du fått de av meg)

Skal prøve å finne ut hvilket nettsted jeg kjøpte fra jeg :)

Skrevet

Hei Arwen!

Kjempefint om du kom på hvor du har kjøpt de hen! Det var jo veldig billig forresten!

Takk for koselig pm, trompet til canon er nok et godt forslag!

-Th-

Skrevet

Jeg er også kjempeinteressert i aktuelle nettsteder for evt. kjøp av noter...så venter spent på oppdatering! :wink:

Skrevet

Tror det stod noe om det på www.kirkenibergen.no eller orkdalsmenighetene.no...Sjekk der, dere....Var noe linker eller noe...

Skrevet

husker ikke hvor jeg kjøpte det jeg, men det var en norsk nettbutikk. De glemte å sende meg notene, så da jeg etter noen uker purret slapp jeg å betale, så jeg fikk de faktisk gratis ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan låne noter på biblioteket, eller du kan kjøpe på forskjellige nettbutikker som f.eks www.notebutikken.no

Ellers så vet de fleste organister selv hvordan de skal få tak i noter de ikke har selv.

Skrevet

Tror jeg har funnet stedet der Arwen har kjøpt sine noter: www.musikkverkstedet.no og de koster 40,-.

Skrevet
Tror jeg har funnet stedet der Arwen har kjøpt sine noter: www.musikkverkstedet.no og de koster 40' date='-.[/quote']

:Nikke:

der var det ja :)

Skrevet

www.cantando.com

Her fikk vi tak i noten til vår innmarsj; Händels Air fra Watermusic.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...