AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Hvor gammel var dere da dere squirtet for første gang, hvordan oppsto det og hvordan føltes det? Anonymkode: 1298e...d12
jente 93 Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 jeg squirta faktisk tidlig, tror jeg var 14 eller noe. før jeg hadde hatt sex, da jeg begynte å fingre med fingeren inni meg. fant ut hva det var ved å google etter ei stund, men syntes det var veldig flaut og plagsomt, så husker ikke så mye av hvordan det føltes annet enn at det var godt. jeg lærte meg etterhvert å holde det tilbake, og etter det har jeg fått vanskeligere for å squirte enn før. nå skal det mye mer til, og jeg skulle av og til ønske jeg ikke hadde prøvd å slutte med det. aldri fornøyd 1
Gjest chamallow Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 Squirtet masse når jeg var gravid, særlig i dusjen. Var ca 29 år.
Gjest Frøken Diamant Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 Var nesten 40 første gangen!Jeg må være skikkelig kåt for å få det til,eller at mannen vet hvordan han skal gjøre det. Det er utrolig deilig,men samtidig litt grisete i senga hvis det skjer flere ganger etterhverandre
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 1 time siden, Frøken Diamant skrev: Var nesten 40 første gangen!Jeg må være skikkelig kåt for å få det til,eller at mannen vet hvordan han skal gjøre det. Det er utrolig deilig,men samtidig litt grisete i senga hvis det skjer flere ganger etterhverandre Kan man fake det? Lurer på fordi jeg var med en dame for første gang et år siden og jeg fikk henne til å squirtet ganske kjapt, syntes det var rart siden det var første damen jeg var med. Er sykt digg i hvert fall, å vite at hun blir tilfredsstilt er det beste :D Anonymkode: 1298e...d12
Gjest Cocosa Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan man fake det? Lurer på fordi jeg var med en dame for første gang et år siden og jeg fikk henne til å squirtet ganske kjapt, syntes det var rart siden det var første damen jeg var med. Er sykt digg i hvert fall, å vite at hun blir tilfredsstilt er det beste :D Anonymkode: 1298e...d12 Jeg blir ikke tilfredsstilt av å sprute. Synes det er irriterende.
Gjest chamallow Skrevet 7. april 2018 #7 Skrevet 7. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan man fake det? Lurer på fordi jeg var med en dame for første gang et år siden og jeg fikk henne til å squirtet ganske kjapt, syntes det var rart siden det var første damen jeg var med. Er sykt digg i hvert fall, å vite at hun blir tilfredsstilt er det beste :D Anonymkode: 1298e...d12 Tror ikke du kan fake det, blir isåfall å tisse. Men squirt er jo sprut og det smaker ikke tiss men litt salt tror jeg. Har bare gjort det med hard dusjstråle så det gikk liksom bare bort med vannet.
Gjest Frøken Diamant Skrevet 7. april 2018 #8 Skrevet 7. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man fake det? Lurer på fordi jeg var med en dame for første gang et år siden og jeg fikk henne til å squirtet ganske kjapt, syntes det var rart siden det var første damen jeg var med. Er sykt digg i hvert fall, å vite at hun blir tilfredsstilt er det beste :D Anonymkode: 1298e...d12 Ikke så lett å fake siden det blir mye våtere hvis man squirter
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #9 Skrevet 7. april 2018 dere squirter hver gang dere er på toalettet,squirting er urin så dere tisser på dere når dere kommer😂😂😂😂 Anonymkode: 91a45...2a6 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #10 Skrevet 7. april 2018 Var 41 år første gangen. Fantastisk sprøtt og kult! Anonymkode: b3c5c...c1f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #11 Skrevet 7. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: dere squirter hver gang dere er på toalettet,squirting er urin så dere tisser på dere når dere kommer😂😂😂😂 Anonymkode: 91a45...2a6 Så rå som disse orgasmene er, så driter jeg i hva innholdet i væsken er. Lukter ikke urin og smaker ikke urin. Who the fuck cares Anonymkode: b3c5c...c1f 7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #12 Skrevet 7. april 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man fake det? Lurer på fordi jeg var med en dame for første gang et år siden og jeg fikk henne til å squirtet ganske kjapt, syntes det var rart siden det var første damen jeg var med. Er sykt digg i hvert fall, å vite at hun blir tilfredsstilt er det beste :D Anonymkode: 1298e...d12 Man kan «fake» det ja. Hvis man har drukket og får urin i blæra kommer det ut som «squirting» hvis man fingrer på riktig måte. Anonymkode: a1e66...df7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #13 Skrevet 7. april 2018 45 minutter siden, Cocosa skrev: Jeg blir ikke tilfredsstilt av å sprute. Synes det er irriterende. Bare å holde igjen da, ingen må squirte Anonymkode: 1298e...d12
Gjest String Skrevet 8. april 2018 #14 Skrevet 8. april 2018 Jeg squirtet her om dagen faktisk, var nesten en måned siden sist. I senga, med vibrator med bøy på
DominantHr Skrevet 9. april 2018 #15 Skrevet 9. april 2018 Squirt er kvinnelig ejakulasjon, og kan ikke fakes. De fleste menn som vet hva det går ut på, blir veldig tent på det.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #16 Skrevet 9. april 2018 Jeg har bare tisset på meg under sex et par ganger. Jeg var vel rundt tredveårsalderen da det skjedde. Anonymkode: d00c5...9af
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #17 Skrevet 9. april 2018 På Saturday, April 07, 2018 den 19.14, AnonymBruker skrev: Så rå som disse orgasmene er, så driter jeg i hva innholdet i væsken er. Lukter ikke urin og smaker ikke urin. Who the fuck cares Anonymkode: b3c5c...c1f Deilig as Anonymkode: 17291...9e8
Rotemor Skrevet 9. april 2018 #18 Skrevet 9. april 2018 På 7.4.2018 den 18.44, AnonymBruker skrev: Kan man fake det? Lurer på fordi jeg var med en dame for første gang et år siden og jeg fikk henne til å squirtet ganske kjapt, syntes det var rart siden det var første damen jeg var med. Er sykt digg i hvert fall, å vite at hun blir tilfredsstilt er det beste :D Anonymkode: 1298e...d12 Squirting kommer ikke nødvendigvis sammen med orgasme. Mange menn som tror det😊
Rotemor Skrevet 9. april 2018 #19 Skrevet 9. april 2018 På 7.4.2018 den 19.10, AnonymBruker skrev: dere squirter hver gang dere er på toalettet,squirting er urin så dere tisser på dere når dere kommer😂😂😂😂 Anonymkode: 91a45...2a6 Deg igjen... Synd du ikke har fått bedre kunnskap siden sist! 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #20 Skrevet 9. april 2018 38 minutter siden, Rotemor skrev: Squirting kommer ikke nødvendigvis sammen med orgasme. Mange menn som tror det😊 Hva kommer det med da? Anonymkode: 1298e...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå