Gå til innhold

Ensom akkurat nå - gjøre hva for å fylle tomheten en stund?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enslig kvinne her. Har akkurat kommet hjem fra skitur alene...hjem til tomt hus. Skal dusje selvfølgelig og lage mat...og så spise alene. 

Noen som har tips for å ikke føle så sterkt på tomheten? 

Anonymkode: 835f6...742

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen tips. For meg høres din ettermiddag helt himmelsk ut.

Anonymkode: 2b6e6...afc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Netflix.

Anonymkode: 21097...826

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du enslig og uten venner og familie, eller bare venter på at noen skal komme hjem? Uansett kan du jo tenke litt på folk som har det slik hele tiden og så innse at du ikke har det så ille som du tror? Du har tross alt nettopp vært på skitur. Går ut fra at du opplevde noe ok der? 

Anonymkode: 4251e...2da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lydbøker. 

Anonymkode: 8f762...07b

• Liker 1
Skrevet

Sett på tv'en så du har menneskestemmer i rommet, sett deg godt til rette og les en bok av yndlingsforfatteren din.

Min er John Grisham, og jeg har en stabel med bøker av han som venter på å bli lest. Akkurat nå leser jeg "Advokaten", en av de nyere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sitte på KG :sjokkbla::fnise: 

Kan si at mine to katter er fantastiske "samboere". Kosete og klengete. Har en nå som sover på sofane med meg, og en anne som i går kveld sovnet i armene mine :laugh: hjelper litt. Evt. en hund, også godt selskap :) 

Anonymkode: 31b36...402

• Liker 1
Skrevet

Jobb med å bli mer komfortabel med å være alene, akkurat nå er en god anledning :jepp:

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen tips. For meg høres din ettermiddag helt himmelsk ut.

Anonymkode: 2b6e6...afc

Du har vel rett😂😂. 

Mente egentlig ikke å klage, var bare et hjertesukk💜. Ts.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Enslig kvinne her. Har akkurat kommet hjem fra skitur alene...hjem til tomt hus. Skal dusje selvfølgelig og lage mat...og så spise alene. 

Bo i en liten leilighet i stedet.

Anonymkode: d7756...d61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

tenne lys, spise foran tvn :)

Anonymkode: 8dd62...3ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en reisende samboer. Er mye alene. Pleier å få tiden til å gå med å bake, lage mat, gå lange turer, trene, studere, rydde og organisere, møte venner, se filmer.

Anonymkode: 2ba31...d66

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man venner seg til alt. Jeg har vært alene i ca. 30 år etterat "minstebarnet" forlot redet, som man sier. Ikke har jeg mann, ikke har jeg dyr.

Anonymkode: 271d3...1de

• Liker 2
Gjest chamallow
Skrevet

Se på Outlander på Viaplay :) en utrolig kjærlighetshistorie og meget godt laget.

AnonymBruker
Skrevet

Synge karaoke fra youtube. Får alltid meg i humør :)

Anonymkode: ff0c1...fa9

• Liker 2
Skrevet

Kvelden ble ikke så trist som jeg fryktet. Har fyrt i ovnen og varmet meg etter turen. Slumret litt på sofaen. Drømt om en ny skitur og planlagt litt. Laget meg litt enkel mat og ikke minst....jeg har gledet meg over svarene jeg fikk på kg. Det gjorde godt å få respons ganske enkelt😃.

Ha en fortsatt fin lørdagskveld alle dere.

Hilsen ts♡

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, pippippen skrev:

Kvelden ble ikke så trist som jeg fryktet. Har fyrt i ovnen og varmet meg etter turen. Slumret litt på sofaen. Drømt om en ny skitur og planlagt litt. Laget meg litt enkel mat og ikke minst....jeg har gledet meg over svarene jeg fikk på kg. Det gjorde godt å få respons ganske enkelt😃.

Ha en fortsatt fin lørdagskveld alle dere.

Hilsen ts♡

Det var koselig å lese :)
God helg! :)

Anonymkode: ff0c1...fa9

• Liker 1
Skrevet (endret)

Drikk vin. 

Endret av Perle
  • 3 uker senere...
Skrevet
På Saturday, April 07, 2018 den 16.39, Million skrev:

Sett på tv'en så du har menneskestemmer i rommet, sett deg godt til rette og les en bok av yndlingsforfatteren din.

Min er John Grisham, og jeg har en stabel med bøker av han som venter på å bli lest. Akkurat nå leser jeg "Advokaten", en av de nyere.

Takk for tips😊

Merkelig nok er det faktisk litt selskap i å ha tv'en stående på. Feks når jeg holder på med noe på kjøkkenet er det hyggelig å ha tv-lyden på i bakgrunnen.

Kunne godt tenkt meg å lese Grisham-bøker. Han skriver jo kjempebra. Jeg leste et par bøker av ham for mange år siden. Men leselysten har avtatt med årene, vet ikke hvorfor....

TS:)

Skrevet
På ‎07‎.‎04‎.‎2018 den 16.32, AnonymBruker skrev:

jeg tror eneste for å fylle i ditt tilfelle er å ha mennesker rundt deg, fordi om du ikke er vant med å ha mennesker rundt deg, mennesker som vil deg godt, så klarer du heller ikke å fylle med andre ting. Derfor det er viktig med noen som er glad i deg, eller du kan ringe noen du kjenner bare for å dele din skitur... Det er viktig at du har mennesker som er glad i deg rundt deg. Det er viktig at du vet hvem som er glad i deg i livet. Var det dette svaret du trengte?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...