male32 Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Har vært mye i avisene den siste tiden om skjeggkre. Leste nylig om et par som hadde kjøpt drømmeboligen til 12,9 millioner, så var huset fult av skjeggkre. ÆSJ!!! De kan visst komme med møbler. Derfor anbefales det at man pakker møbler ut ute, og ikke tar esker med inn. Men kan de komme hjem med andre ting? Jeg bestiller for eksempel en del matvarer og sånt fra havaristen. Jeg bruker også å bestille klær på nettet. Kan det følge med i disse eskene, eller er det kun møbler og byggevarer? Hva med kjøpesenter som har møbelbutikker. Kan skjeggkre komme seg i andre butikker og følge med andre varer hjem? Er livredd for å få dette i hus. Nå bor jeg i en gammel og kald leilighet med mye trekk så det er kanskje ikke her skjeggkre trives best.
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 14 minutter siden, male32 skrev: Har vært mye i avisene den siste tiden om skjeggkre. Leste nylig om et par som hadde kjøpt drømmeboligen til 12,9 millioner, så var huset fult av skjeggkre. ÆSJ!!! De kan visst komme med møbler. Derfor anbefales det at man pakker møbler ut ute, og ikke tar esker med inn. Men kan de komme hjem med andre ting? Jeg bestiller for eksempel en del matvarer og sånt fra havaristen. Jeg bruker også å bestille klær på nettet. Kan det følge med i disse eskene, eller er det kun møbler og byggevarer? Hva med kjøpesenter som har møbelbutikker. Kan skjeggkre komme seg i andre butikker og følge med andre varer hjem? Er livredd for å få dette i hus. Nå bor jeg i en gammel og kald leilighet med mye trekk så det er kanskje ikke her skjeggkre trives best. Du får ikke skjeggkre fra havaristen, såfremt du ikke kjøper store ting med mye innpakning. Skjeggkre kan komme inn via andre som har skjeggkre i huset også, feks om du får besøk av de som hadde kjøpt drømmeboligen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå