AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Nå har akkurat foreldrene mine vært her og som vanlig ble datteren vår på 1,5år kjempe lei seg da de skulle dra, og hun løp mot døren og hang i klærne deres fordi hun ikke ville de skulle dra/hun ville bli med. Jeg er kjempe glad for at hun har et så godt forhold til besteforeldrene sine, men må jo innrømme at jeg virkelig ikke føler meg bra nok hver gang dette skjer. Jeg vet hun trives hjemme med oss, det er ikke vanskelig å både merke og se, men det er likevel veldig vondt når hun lett velger besteforeldrene sine over meg/oss. Er det flere som har det sånn..? Anonymkode: 1f662...931
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 Alle mine fire barn ville nok heller bodd sammen med besteforeldrene sine og det forstår jeg jo godt, sånn som de skjemmer ut ungene. Men jeg vet jo at hverdagen ville kommet der også, og da hadde ungene lengtet hjem igjen sett pris på den gode relasjonen, og ikke føl deg truet av det. Anonymkode: e4f4b...e09 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har akkurat foreldrene mine vært her og som vanlig ble datteren vår på 1,5år kjempe lei seg da de skulle dra, og hun løp mot døren og hang i klærne deres fordi hun ikke ville de skulle dra/hun ville bli med. Jeg er kjempe glad for at hun har et så godt forhold til besteforeldrene sine, men må jo innrømme at jeg virkelig ikke føler meg bra nok hver gang dette skjer. Jeg vet hun trives hjemme med oss, det er ikke vanskelig å både merke og se, men det er likevel veldig vondt når hun lett velger besteforeldrene sine over meg/oss. Er det flere som har det sånn..? Anonymkode: 1f662...931 Det stikker ikke så dypt. Husk at du er barnets trygge klippe som alltid er der for henne og besteforeldre er innom innimellom og er gøy og festlig og noe annet enn hverdag. Det er helt normalt at unger digger besteforeldre, og det skal de. Det vil si at de gjør det riktig. Anonymkode: 556cc...7a9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 Alle mine tantebarn har spurt om de kan bo hos meg. Hjelper lite å fortelle man må ha regler hvis vi skal bo sammen hele tiden. Er så klart mye morsommere for barn å være med de uten regler. Som besteforeldre/tanter/onkler virker som. Anonymkode: 7052d...6e5 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 Det er vel helt vanlig at unger gjør sånt. Besteforeldre kommer innom i noen timer, er veldig oppmerksomme og skjemmer bort barna. Selvsagt syns barna det er stas, for de skjønner ikke at hverdagen ikke fungerer sånn Anonymkode: 8d812...dbc
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Alle mine fire barn ville nok heller bodd sammen med besteforeldrene sine og det forstår jeg jo godt, sånn som de skjemmer ut ungene. Men jeg vet jo at hverdagen ville kommet der også, og da hadde ungene lengtet hjem igjen sett pris på den gode relasjonen, og ikke føl deg truet av det. Anonymkode: e4f4b...e09 Du mener nok skjemme bort. Skjemme ut er noe helt annet. http://www.synonymordboka.no/no/?q=skjemme+ut Anonymkode: 96960...626 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #7 Skrevet 7. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå har akkurat foreldrene mine vært her og som vanlig ble datteren vår på 1,5år kjempe lei seg da de skulle dra, og hun løp mot døren og hang i klærne deres fordi hun ikke ville de skulle dra/hun ville bli med. Jeg er kjempe glad for at hun har et så godt forhold til besteforeldrene sine, men må jo innrømme at jeg virkelig ikke føler meg bra nok hver gang dette skjer. Jeg vet hun trives hjemme med oss, det er ikke vanskelig å både merke og se, men det er likevel veldig vondt når hun lett velger besteforeldrene sine over meg/oss. Er det flere som har det sånn..? Anonymkode: 1f662...931 Selv hadde jeg vært superglad for å ha så fine besteforeldre. Stakk kanskje et sekund da eksen min fant en fantastisk kjæreste som barnet mitt digget, men jeg klarte å tenke at det er da bare koselig, viktigste er at barnet mitt har mange gode mennesker rundt seg som er glad i henne. Verre om det hadde vært stemora fra helvete Anonymkode: 68ae2...fb3
Sushi Skrevet 7. april 2018 #8 Skrevet 7. april 2018 Her er også besteforeldrene favoritter når vi er sammen med dem. Kunne ikke falle meg inn at det skulle bety at jeg ikke var bra nok. Klarer faktisk ikke å forstå den reaksjonen. Synes det er helt topp at besteforeldrene og barna har et veldig nært forhold. Vi får barnevakt ved behov og trenger aldri å bekymre oss for om barna føler seg trygge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå