søndagsengel? Skrevet 20. februar 2005 #1 Skrevet 20. februar 2005 Har tidligere spist på indiske, kinesiske, mongolsk, vietnamesisk, thailandske, greske og italienske restauranter i Norge. Nå vil vi prøve noe nytt og spennede! Kan du anbefale en restaurant med god mat fra utlandet? Gjerne med litt eksotisk stemning i restauranten osv... :-) Helst i Østfold eller Oslo!
Brunhilde Skrevet 20. februar 2005 #2 Skrevet 20. februar 2005 Nå bor jeg hverken i Østfold eller Oslo så en resturant kan jeg ikke anbefale, men jeg KAN anbefale libanesisk mat hvis du kan finne det. Det er godt - syns jeg.
Arkana Skrevet 20. februar 2005 #3 Skrevet 20. februar 2005 God libanesisk mat finner du på Al Amir på Egertorget i Oslo.
Shoegal Skrevet 20. februar 2005 #4 Skrevet 20. februar 2005 jeg synes tyrkisk mat er kjempegodt, og ofte veldig billig. i oslo har jeg spist tyrkisk to steder: noahs ark i schleppegrells gate på grünerløkka og kafe isabell(tror jeg det heter) på alexander kiellands plass. og hvis du vil prøve spansk, er jo tapas en fin oppfinnelse, og da bør du dra til delicatessen helt nederst på grünerløkka.
Plym Skrevet 20. februar 2005 #5 Skrevet 20. februar 2005 En åpenbar mangel på lista di er japansk. På Nan Kang Sushi (tror den heter det) i Torggata i Oslo får du rimelig og god sushi, og i tillegg så har de god koreansk mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå