Gå til innhold

Ta hensyn til røttene mine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skriver ikke at jeg skal det, men sett at jeg forelsker meg i muslimsk mann..... er det svik at meg å innlede forhold til/få barn/gifte meg med han da, siden mine besteforeldre var gift med etnisk norske menn? Mamma var aldri gift. Og bestemor på farsiden har ikke lenger sammen med bestefar...

Anonymkode: b7fa7...56a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Røttene dine er mer aleneliv enn religion tydelgvis. 

Dersom du gifter deg med en muslimsk mann, kan det også ende med at du faktisk gjør som de andre i familien: skiller deg igjen :) 

det kan skje uansett hvilken mann du velger, til og med om det blir melkemannen. 

Du skal gifte deg med en mann som gir deg et godt liv, resten er uvesentlig.

Anonymkode: e6b2e...7f5

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Røttene dine er mer aleneliv enn religion tydelgvis. 

Dersom du gifter deg med en muslimsk mann, kan det også ende med at du faktisk gjør som de andre i familien: skiller deg igjen :) 

det kan skje uansett hvilken mann du velger, til og med om det blir melkemannen. 

Du skal gifte deg med en mann som gir deg et godt liv, resten er uvesentlig.

Anonymkode: e6b2e...7f5

De på morsiden skilte seg ikke igjen, på farsiden har det alltid vært splid. De på morsiden har alle holdt til i den bygda vi vokste opp, mens på farsiden har folk havnet på det andre kontinentet.

Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver ikke at jeg skal det, men sett at jeg forelsker meg i muslimsk mann..... er det svik at meg å innlede forhold til/få barn/gifte meg med han da, siden mine besteforeldre var gift med etnisk norske menn? Mamma var aldri gift. Og bestemor på farsiden har ikke lenger sammen med bestefar...

Hvem skulle det være et svik mot? Familien din, eller røttene dine? Hva er viktigst, deg eller røtter? 

Endret av Dævendøtte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...