AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Synes ikke vannet i springen her jeg bor nå er så godt. Det er ikke vondt, bare ikke like godt som "hjemme" (annet fylke). Er det noe jeg kan gjøre for å få det til å smake bedre, vil koking hjelpe for eksempel? Anonymkode: 6bdac...935
Tøytigern Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke vannet i springen her jeg bor nå er så godt. Det er ikke vondt, bare ikke like godt som "hjemme" (annet fylke). Er det noe jeg kan gjøre for å få det til å smake bedre, vil koking hjelpe for eksempel? Anonymkode: 6bdac...935 Kjøp deg filter. Oppbevar en mugge med vann i kjøleskapet. Ha litt agurkskiver i vannet og nyt smaken. Evnt kan du bruke annen frukt. Isbiter er en annen ting. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 Jeg syns koking gir vannet en ekkel smak, så jeg ville heller prøvd filter Anonymkode: 88e27...a39 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 2 timer siden, Tøytigern skrev: Kjøp deg filter. Oppbevar en mugge med vann i kjøleskapet. Ha litt agurkskiver i vannet og nyt smaken. Evnt kan du bruke annen frukt. Isbiter er en annen ting. Bor i studentbolig, så har ikke mulighet til å få installert noe... Men isbiter kan nok hjelpe litt. Anonymkode: 6bdac...935
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bor i studentbolig, så har ikke mulighet til å få installert noe... Men isbiter kan nok hjelpe litt. Anonymkode: 6bdac...935 Du trenger ikke nødvendigvis en fast installasjon. Hva med noe á la dette eller dette? Anonymkode: a48bb...694 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 Siden du er student har du kanskje ikke så god råd, men vil tipse om dette vannfilteret: https://www.berkeywaterfilterseurope.co.uk Filterne varer 10 år eller noe, jeg har akkurat kjøpt og er helt frelst. Har ikke hatt noe godt vann siden jeg flyttet til Mjøsområdet. Mjøsvannet skal vel være renset men til tider smaker det ikke sånn Anonymkode: a15cc...6da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå