Gå til innhold

hjelp, pappa med en dame som er 20 år yngre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I august ble moren og faren min skilt. Allerede i September hadde faren min en ny dame. for. Skal jeg være ærlig hater jeg at de er sammen. I tilegg syns jeg pappa har forandra seg ganske mye og det liker jeg ikke. I de siste ukene har jeg bare latt som om alt er greit, men det begynnner å bli slitsomt. Må jeg bare lære å akseptere forholdet dems, eller er det noe jeg kan gjøre så han kan se hvem han har blitt? 

Anonymkode: 08d40...f7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Faren din er et voksent menneske og det er det fint lite du kan gjøre noe med.

Det beste er å trekke seg unna og la han knulle på.

Anonymkode: 12eb0...dff

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I august ble moren og faren min skilt. Allerede i September hadde faren min en ny dame

Mest sannsynlig så var nok faren din allerede i ett nytt forhold når han skilte seg fra moren din, ellers går det aldri så fort inn i ett nytt forhold ..

Eneste rådet jeg kan gi deg er å ta en alvorsprat med pappan din, fortel hvordan du føler det.

Du skal ikke se bort fra at pappan din syns det er vanskelig selv siden den nye dama er 20 år yngre.

Skulle det bli problematisk så gi han litt avstand, det er nok det beste for både deg og han isåfall.

Du kommer alltid til å være hans datter , og han er sikkert veldig glad i deg og dere har ett bånd som ikke kan brytes.

Hans nye kjæreste er akkuart det, en kjæreste.. Relasjonen til deg er mye viktigere, det vet han også.

Selv om han har en eller annen form for krise for øyeblikket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...