AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 I august ble moren og faren min skilt. Allerede i September hadde faren min en ny dame. for. Skal jeg være ærlig hater jeg at de er sammen. I tilegg syns jeg pappa har forandra seg ganske mye og det liker jeg ikke. I de siste ukene har jeg bare latt som om alt er greit, men det begynnner å bli slitsomt. Må jeg bare lære å akseptere forholdet dems, eller er det noe jeg kan gjøre så han kan se hvem han har blitt? Anonymkode: 0eca5...898
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 Det er sikkert nytt og usikkert men du må jo bare finne deg i det. Det er hans liv. Anonymkode: b52e5...a6d 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 Det er dessverre ingenting du kan gjøre. Anonymkode: 055bd...5b2 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: I august ble moren og faren min skilt. Allerede i September hadde faren min en ny dame. for. Skal jeg være ærlig hater jeg at de er sammen. I tilegg syns jeg pappa har forandra seg ganske mye og det liker jeg ikke. I de siste ukene har jeg bare latt som om alt er greit, men det begynnner å bli slitsomt. Må jeg bare lære å akseptere forholdet dems, eller er det noe jeg kan gjøre så han kan se hvem han har blitt? Anonymkode: 0eca5...898 Hva er det du ikke liker ved han nå da? Anonymkode: 83e11...680 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 Er så kleint med eldre mannfolk dom finner seg damer som er mye yngre og plutselig tror de er såå hipp og kule. Forstår det godt Ts, men det er lite du kan gjøre. Men det er lov å si at han har forandret seg negativt (om du mener det) og si at han ikke må miste seg selv helt. Anonymkode: e0736...d26 9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 Helt ærlig, æsj. En tidligere kompis av meg var i den situasjonen, og attpåtil hadde faren vært ganske ung da han fikk barn. Ikke så fett å være i tenårene og ha en stemor som var langt nærmere ham selv i alder enn far. Bor du hjemme? Ingen grunn til å være ekkel mot henne, men hvis du bor hjemme synes jeg faktisk det er rimelig at far holder henne litt unna deg frem til du kan komme deg litt unna. Anonymkode: 0690c...eea 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #7 Skrevet 7. april 2018 Ja, jeg bor hjemme og synes ikke det er så kult at de kysser og sånt, jeg vet jo det bare er et lite kyss men fortsatt. Anonymkode: 0eca5...898 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #8 Skrevet 7. april 2018 Hvor gammel er du og foreldrene dine? Anonymkode: ba795...08a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #10 Skrevet 7. april 2018 Ok, så er kjæresten ca. 35? Det stiller seg litt annerledes (jeg forestilte meg en "nærmere" deg). Jeg er enig i at det er en stor forskjell, men da er kjæresten hans faktisk en voksen kvinne. Du ville nok vært ukomfortabel med dette uansett hennes alder, men det er helt greit og det er takhøyde for at du ikke liker dette, da de er blitt skilt, du er tenåring og bor hjemme. Synes det er helt greit at du kommenterer mindre ting som har endret seg så lenge du gjør det på en ok måte. Alle forventer at tenåringsjenter er drittunger så du har nok litt å gå på Anonymkode: ba795...08a 9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #11 Skrevet 7. april 2018 Kjæresten min er 20 år eldre og jeg tror ikke barna hans liker at vi er sammen, men det er lite du kan gjøre. Han velger selv hvem han er sammen med. Anonymkode: baac9...539 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #12 Skrevet 7. april 2018 Du burde forføre henne. Anonymkode: ef833...113 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #13 Skrevet 7. april 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg bor hjemme og synes ikke det er så kult at de kysser og sånt, jeg vet jo det bare er et lite kyss men fortsatt. Anonymkode: 0eca5...898 Jeg synes du bør snakke med faren din. Selvfølgelig kan dette være ubehagelig, de kan faktisk klare å styre seg litt foran deg. Anonymkode: 0690c...eea
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #14 Skrevet 7. april 2018 Hadde det vært bedre om han hadde truffet en annen kvinne, da? Eller er det bare tanken på at far har ny kjæreste du sliter med? Jeg syns du kan fokusere på at faren din ønsker å ha et godt liv, og at han ønsker en å dele livet med. Syns du ikke det er koselig at han har funnet en kvinne han liker, da? Anonymkode: a5aa1...0d3 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #15 Skrevet 7. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er så kleint med eldre mannfolk dom finner seg damer som er mye yngre og plutselig tror de er såå hipp og kule. Forstår det godt Ts, men det er lite du kan gjøre. Men det er lov å si at han har forandret seg negativt (om du mener det) og si at han ikke må miste seg selv helt. Anonymkode: e0736...d26 Ja, uff, det er så ille kleint med menn på 55 som blir sammen med kvinner på 35. De tror de er så hippe og kule. Uff og uff og nei og nei! Hvorfor, kvinner, hvorfor blir dere sammen med menn som er så pass mye eldre enn dere? Savner dere en pappa selv? Anonymkode: aec23...53a 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #16 Skrevet 7. april 2018 Det er ikke din plikt å godta hans damer. Siden de ble sammen raskt etter bruddet og hun er 20 år yngre varer det sannsynligvis ikke særlig lenge. Spar vennligheten til en kjæreste du selv liker. Anonymkode: f3131...87b 1
avent Skrevet 7. april 2018 #17 Skrevet 7. april 2018 Siden faren din ble sammen med henne så raskt etter bruddet så tenker jeg at han enten har truffet henne før bruddet og at hun er grunnen til at de gikk fra hverandre. Eller så er han blitt sammen med henne for å vise din mor at "haha, jeg kan få ei ung ei og håper du nå skjønner hva du går glipp av"...altså for å gjøre din mor sjalu. Eller så er hun kun en overgang til han finner noen han vil være sammen med. Det er svært skjelden at menn krever skilsmisse uten at de allerede har funnet en ny.. selvfølgelig er ikke det fasiten, men samtlige av de mennene som jeg kjenner som har gått fra kjæresten/kona/samboeren, så har de allerede hatt ei ny ei som ventet.. Men tipper egentlig at hele greia går over av seg selv. Med en gang den unge snella begynner å hinte om barn og bryllup så er det nok over. Med mindre han faktisk er skikkelig forelsket da.. 1
Tibbie Skrevet 7. april 2018 #18 Skrevet 7. april 2018 Jeg tenker litt som Avent. At hun kom inn i bildet så nært bruddet, får det til å se ut som at det er årsaken til bruddet, eller at det er hans reaksjon. Mange tyr til ny kjæreste for å takle et brudd bedre. Siden hun er "ny" og mye yngre som trolig betyr at hun er på et annet sted i livet, så tenker jeg at sjansen er ganske stor for at dette ikke er evig kjærlighet. Så du får bare holde ut til de blir lei av hverandre : ) 1
TheGirlWhoWaited Skrevet 7. april 2018 #19 Skrevet 7. april 2018 Just now, AnonymBruker said: I august ble moren og faren min skilt. Allerede i September hadde faren min en ny dame. for. Skal jeg være ærlig hater jeg at de er sammen. I tilegg syns jeg pappa har forandra seg ganske mye og det liker jeg ikke. I de siste ukene har jeg bare latt som om alt er greit, men det begynnner å bli slitsomt. Må jeg bare lære å akseptere forholdet dems, eller er det noe jeg kan gjøre så han kan se hvem han har blitt? Anonymkode: 0eca5...898 Selvfølgelig må du lære deg å akseptere forholdet, faren din er voksen og bestemmer selvfølgelig helt selv hvem han vil være sammen med. Kanskje det er slik faren din egentlig er? 2
Occulta Skrevet 7. april 2018 #20 Skrevet 7. april 2018 Du må nok bare godta det. Folk kan forandre seg veldig mye når de har gått igjennom et samlivsbrudd. Dette fordi to mennesker som lever i et parforhold lenge vil utvikle seg sammen og bli likere og likere hverandre... de møtes liksom litt på halvveien og blir sammen ett par som fungerer. Når forholdet oppheves så blir enkelt individet sendt ut i en krise, hvor man må finne ut av hvem man er og hva man vil helt på egenhånd. Miks dette med midtlivskrise så er det naturlig at pappa forandrer seg. I tillegg har han møtt en ny dame og folk flest forandrer seg litt når de er forelska fordi de vil så gjerne være den perfekte partner for sin nye flamme. så lenge faren din fortsatt er en snill og god pappa så er det ingenting i veien for litt forandringer. Prøv å vær en moden og forståelsesfull ungdom som respekterer at faren din også har et følelsesliv og kan bli forelsket, selvom du synes han er urgammel. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå