Gjest pjuska Skrevet 20. februar 2005 #1 Del Skrevet 20. februar 2005 hva skal jeg gjøre. det begynte med et rødt, flassende utslett på størrelse med en liten neggel på siden av nesa. så fikk jeg rundt øyet på samme siden. snakket med farmasøyt på apoteket som foreslo en mild cortison krem på nesen og simplex salve rundt øyet. har prøvd det en uke uten effekt på nesen og nå er det blitt værre rundt øyet. Simplex salven har jo ingen virkestoffer. farmasøyten mente det kunne være hormonutslett. Jeg har en baby på 3 mnd som jeg ammer. Jeg fikk utslettet for 2 mnd siden, men da var det bare litt rødt. Vet noen hva det kan være? Bør jeg få henvisning til hudspesialist. HJELP er så fortvilet for nå er det kjemperødt rundt øyet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fimlene Skrevet 20. februar 2005 #2 Del Skrevet 20. februar 2005 Dette hørtes leit ut kanskje du er allergisk for noe. Ikke greit for meg å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 20. februar 2005 #3 Del Skrevet 20. februar 2005 Du bør komme til deg til legen som vil henvise deg til hudlege dersom det er nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pjuska Skrevet 20. februar 2005 #4 Del Skrevet 20. februar 2005 var hos legen. han mente det bare var en infeksjon og fikk kloramfenikol øyesalve for det. det skulle være borte i løpet av 2-3 dager :-) det kunne også være hormonelt betinget siden jeg ammer, men det så ikke slik ut mente han. jeg ble så gla. er slik at jeg helst ikke vil gå til legen, men nå var det jo bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå