AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Har fått baksmell på over 20.000 kr. Vært syk i 2-3 år, og gått på aap og litt jobb. Men uansett. Vi kan ta oss råd til en ferie på rundt 10-11.000 kr. Fikk anbefalt Sopot eller Gdansk, og sjekket opp dette. Flyreise kommer på 2.000 og opphold på rundt 3.000-3.500, for 4-5 overnattinger. Videre kommer transport i Polen, mat og shopping. Dette har jeg budsjettert med. Er jeg helt bak mål? Noen andre som har vært de stedene? Så at det er nært strandsted i Sopot, er vannet greit varmt for bading for ungene? Er det ting å gjøre i det området? Orker ikke å ligge på stranda alle dagene. Skal være der i 5 dager, er det for lite, for mye? Noen med erfaring som de vil dele med seg? Anonymkode: 22fd5...7f6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 Hei, jeg er fra Polen, la meg gi deg noen tips. Ikke ta fly til hverken sopot eller gdansk, det er å kaste penger ut vinduet. Norwegian har en flyrute til Szczecin og en lavpriskalender som gjør at du få.tur retur langt under 1000kr. Fra szczecin kan dere ta en nydelig togtur til en av de byene som bare koster lommerusk. Både sopot, gdansk, og andre byer langs kysten, ligger helt i strandlinjen. Det er mye å gjøre ja, utforske byen, dra på sånn badeland som ligger inntil havet, museer, butikker, restauranter, alt mulig. Hvis dere feks kjøper noen av måltidene på butikken, feks baguetter eller smørbrød, sparer dere sykt mye penger. Kan hjelpe deg å finne toglinjer, og annet du lurer på i polen, om du vil. Anonymkode: 7a8ec...c0b 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er fra Polen, la meg gi deg noen tips. Ikke ta fly til hverken sopot eller gdansk, det er å kaste penger ut vinduet. Norwegian har en flyrute til Szczecin og en lavpriskalender som gjør at du få.tur retur langt under 1000kr. Fra szczecin kan dere ta en nydelig togtur til en av de byene som bare koster lommerusk. Både sopot, gdansk, og andre byer langs kysten, ligger helt i strandlinjen. Det er mye å gjøre ja, utforske byen, dra på sånn badeland som ligger inntil havet, museer, butikker, restauranter, alt mulig. Hvis dere feks kjøper noen av måltidene på butikken, feks baguetter eller smørbrød, sparer dere sykt mye penger. Kan hjelpe deg å finne toglinjer, og annet du lurer på i polen, om du vil. Anonymkode: 7a8ec...c0b Jeg takker, ble anbefalt det i natt av en kollega, da jeg var på nattevakt, så har ikke sjekket ut mer enn dette. Hvor lang togtur er det fra byen du nevner? Hva med taxi fra leilighet/hotell og til togstasjonen? Jeg sjekket ut noen airbnb leiligheter, til 300-600 natta, er de greie å bruke? Noen bydeler man bør holde seg unna? Til slutt, hvordan er været i juli, i kystområdene? Hjelper lite med 50 meter til stranda, hvis det blir for kaldt. Anonymkode: 22fd5...7f6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg takker, ble anbefalt det i natt av en kollega, da jeg var på nattevakt, så har ikke sjekket ut mer enn dette. Hvor lang togtur er det fra byen du nevner? Hva med taxi fra leilighet/hotell og til togstasjonen? Jeg sjekket ut noen airbnb leiligheter, til 300-600 natta, er de greie å bruke? Noen bydeler man bør holde seg unna? Til slutt, hvordan er været i juli, i kystområdene? Hjelper lite med 50 meter til stranda, hvis det blir for kaldt. Anonymkode: 22fd5...7f6 Det er veldig fine områder å dra til, jeg har vært der flere ganger, langs hele kysten, og anbefaler varmt. Tog fra szczecin til sopot tar litt over 4,5 t ca, noen bruker mer tid, men de kjører omvei. Sopot og gdansk er bare to av mulighetene som er, er mange flotte byer langs der også. Turen med tog koster ca 40zl som med dagens kurs er litt under 100kr. Det går buss og tog fra flyplassen og ned til byen hvor dere kan reise viderefra. I juli kan det fort bli langt over 40grader i sola og gjøre sanden umulig å trå på. Hva slags leiligheter har du sett på, link? Kan se litt på det for deg Anonymkode: 7a8ec...c0b 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 ryainair har veldig billige biletter til Kracow fra Sandefjord/Torp. Anonymkode: 5dce0...a31
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 Hotell burde du få mye billigere i gdansk hvertfall. Anonymkode: 20132...e47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå