Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har skrevet med en på en datingside. Ikke møtes. Så vet jo ikke, men han la ut andre bilder forleden som jeg synes han var mindre fin på (skrev et innlegg om det). Har tenkt at jeg tenker å møte han for å se, men foreslo i går. Dette passet ikke. Han skrev vi kunne ta en dag begge kunne, men foreslo ikke annet. Og sa abo. hans går ut i uken. Lurer rett å slett på om jeg ikke gidder å foreslår mer. Hva hadde du gjort???

Anonymkode: e4833...beb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har skrevet med en på en datingside. Ikke møtes. Så vet jo ikke, men han la ut andre bilder forleden som jeg synes han var mindre fin på (skrev et innlegg om det). Har tenkt at jeg tenker å møte han for å se, men foreslo i går. Dette passet ikke. Han skrev vi kunne ta en dag begge kunne, men foreslo ikke annet. Og sa abo. hans går ut i uken. Lurer rett å slett på om jeg ikke gidder å foreslår mer. Hva hadde du gjort???

Hadde droppa det. Virker jo ikke som om han er veldig keen....

Finn en annen som du heller treffer, og så kanskje han her kommer på banen etterhvert. Har han ikke abo, vil han jo ikke få tak i deg, mest sannsynlig. Det er hans valg i så fall.

Anonymkode: 995f0...cde

Skrevet

Er han veldig ung, er han kanskje bare "litt vanskelig å få ut". Initiativet ditt legger han på "pluss-listen" sin! ☺

Men så var det "minus-listen". Man tåler nok lite "kritikk" i startfasen (alt for sterkt ord.. men du skjønner? Høres ut som han "tåler litt lite".)

Slutt-summen: Høres dessverre ut som han ikke er så ALT FOR interessert. Nok av gutter der ute, for dere jenter... bare glemme/avvente litt?

Lykke til i jakten!! (Det trenger du virkelig - er min erfaring) ☺💑

AnonymBruker
Skrevet

Vi er ikke veldig ung, men kjenner det tærer på med lite initiativ tilbake. Og vet jo ikke om jeg liker han, men orker ikke skrive lenge uten å møtes. Og gjerne han heller ikke er interessert nok. 

Takk for lykke til. Kan trenge det ser jeg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...