Gå til innhold

Roterende hjul til vaskekranen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes følgende: 

Jeg ser etter et hjul som roterer slik at man kan få fylt opp flere drikkeflasker samtidig? Dette hjulet (eller hva man skal kalle det) roterer da rundt vaskekranen. Hvor kan en eventuelt få kjøpt dette? 

Anonymkode: 5b61d...eaa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Bilde? 

Anonymkode: c2f07...78e

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen forslag folkens?

AnonymBruker
Skrevet

Vaskekranen? 

Mener du kjøkkenbatteriet? 

Eller vaskeromsbatteriet? 

Kan du sette på et Y-stykke? Hvorfor skal det rotere? 

Anonymkode: c431c...f3a

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen forslag folkens?

Jeg tror en viktig grunn til at du ikke får svar er at ingen forstår hva du mener. 

Anonymkode: 89ea4...bcd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 12.6.2018 den 21.31, AnonymBruker skrev:

Vaskekranen? 

Mener du kjøkkenbatteriet? 

Eller vaskeromsbatteriet? 

Kan du sette på et Y-stykke? Hvorfor skal det rotere? 

Ja, under vaskekrana.

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, under vaskekrana.

Du misforstår. Spørsmålet var "hva er en vaskekran?" "Vaskekran" er nemlig et ord du har funnet på selv, så AB'en forsøkte å finne ut hva slags kran du mente, til hvilket formål, i hvilket rom den står etc. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du misforstår. Spørsmålet var "hva er en vaskekran?" "Vaskekran" er nemlig et ord du har funnet på selv, så AB'en forsøkte å finne ut hva slags kran du mente, til hvilket formål, i hvilket rom den står etc. 

Ja, akkurat. 

Prøvde å stille TS noen spørsmål slik at jeg muligens kunne hjelpe, men ser ikke ut som det var så tydelig. 

Men fikk ikke svar på resten heller, så da får TS ringe å betale for å snakke med en rørlegger i stedet for å svare på mine enkle spørsmål.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det et roterende munnstykke til å feste på krana du er ute etter?

https://www.mknettbutikk.com/products/shower-nozzle-to-kitchen-faucet-dusj-munnstykke-til-kjokken-kran

Anonymkode: b266f...cb2

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, akkurat. 

Prøvde å stille TS noen spørsmål slik at jeg muligens kunne hjelpe, men ser ikke ut som det var så tydelig. 

Men fikk ikke svar på resten heller, så da får TS ringe å betale for å snakke med en rørlegger i stedet for å svare på mine enkle spørsmål.

Joda, det var så tydelig så. Bare ikke for TS, som jeg mistenker egentlig ikke er så interessert i hjelp. 

Skrevet

Hvis jeg skal våge meg på en fortolkning av det TS sier, så tror jeg h*n mener et munnstykket som kan settes på kjøkkenkrana. Dette munnstykket skal kunne fordele vannstrålen på flere drikkeflasker på en gang. 

Det har jeg for øvrig aldri sett, verken roterende eller stillestående. Det har neppe særlig mye for seg, heller. Et munnstykke vil ikke få vannet til å renne raskere, så det vil ta akkurat like mye tid å fylle flaskene en og en etter hverandre.  

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Ullvott skrev:

Hvis jeg skal våge meg på en fortolkning av det TS sier, så tror jeg h*n mener et munnstykket som kan settes på kjøkkenkrana. Dette munnstykket skal kunne fordele vannstrålen på flere drikkeflasker på en gang. 

Det har jeg for øvrig aldri sett, verken roterende eller stillestående. Det har neppe særlig mye for seg, heller. Et munnstykke vil ikke få vannet til å renne raskere, så det vil ta akkurat like mye tid å fylle flaskene en og en etter hverandre.  

Ja, det var dette om jeg tenkte på.

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har sett noe sånt en gang, men husker ikke hvor. Og det tar vel ikke så lang tid å fylle en og en flaske heller?

Anonymkode: 85e1b...773

AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen finner ut hva TS tenker på, er jeg skrekkelig nysgjerrig på hvordan innretningen ser ut. Vil gjerne se bilde 😅

Anonymkode: 2314b...e8f

• Liker 3
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 7.4.2018 den 12.28, AnonymBruker skrev:

Finnes følgende: 

Jeg ser etter et hjul som roterer slik at man kan få fylt opp flere drikkeflasker samtidig? Dette hjulet (eller hva man skal kalle det) roterer da rundt vaskekranen. Hvor kan en eventuelt få kjøpt dette? 

Hvor mange drikkeflasker skal fylles samtidig?

Anonymkode: 314a0...dca

AnonymBruker
Skrevet

Tja omtrent 5-9, men hvis man får delt opp i to puljer på omtrent 4 hver så hjelper dette mye. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tja omtrent 5-9, men hvis man får delt opp i to puljer på omtrent 4 hver så hjelper dette mye. 

Tar mindre enn et minutt uten dette "hjulet" ditt?

Anonymkode: dbfbf...7f9

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tar mindre enn et minutt uten dette "hjulet" ditt?

Anonymkode: dbfbf...7f9

Det tar langt mer enn ett minutt og dette er noe som gjøres nesten hver dag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...