AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Finnes følgende: Jeg ser etter et hjul som roterer slik at man kan få fylt opp flere drikkeflasker samtidig? Dette hjulet (eller hva man skal kalle det) roterer da rundt vaskekranen. Hvor kan en eventuelt få kjøpt dette? Anonymkode: 5b61d...eaa
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #3 Skrevet 12. juni 2018 Noen forslag folkens? Anonymkode: 5b61d...eaa
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #4 Skrevet 12. juni 2018 Vaskekranen? Mener du kjøkkenbatteriet? Eller vaskeromsbatteriet? Kan du sette på et Y-stykke? Hvorfor skal det rotere? Anonymkode: c431c...f3a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #5 Skrevet 13. juni 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen forslag folkens? Anonymkode: 5b61d...eaa Jeg tror en viktig grunn til at du ikke får svar er at ingen forstår hva du mener. Anonymkode: 89ea4...bcd 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #6 Skrevet 14. juni 2018 På 12.6.2018 den 21.31, AnonymBruker skrev: Vaskekranen? Mener du kjøkkenbatteriet? Eller vaskeromsbatteriet? Kan du sette på et Y-stykke? Hvorfor skal det rotere? Anonymkode: c431c...f3a Ja, under vaskekrana. Anonymkode: 5b61d...eaa
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #7 Skrevet 14. juni 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, under vaskekrana. Anonymkode: 5b61d...eaa Du misforstår. Spørsmålet var "hva er en vaskekran?" "Vaskekran" er nemlig et ord du har funnet på selv, så AB'en forsøkte å finne ut hva slags kran du mente, til hvilket formål, i hvilket rom den står etc. Anonymkode: 89ea4...bcd 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #8 Skrevet 14. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du misforstår. Spørsmålet var "hva er en vaskekran?" "Vaskekran" er nemlig et ord du har funnet på selv, så AB'en forsøkte å finne ut hva slags kran du mente, til hvilket formål, i hvilket rom den står etc. Anonymkode: 89ea4...bcd Ja, akkurat. Prøvde å stille TS noen spørsmål slik at jeg muligens kunne hjelpe, men ser ikke ut som det var så tydelig. Men fikk ikke svar på resten heller, så da får TS ringe å betale for å snakke med en rørlegger i stedet for å svare på mine enkle spørsmål. Anonymkode: c431c...f3a 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #9 Skrevet 14. juni 2018 Er det et roterende munnstykke til å feste på krana du er ute etter? https://www.mknettbutikk.com/products/shower-nozzle-to-kitchen-faucet-dusj-munnstykke-til-kjokken-kran Anonymkode: b266f...cb2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #10 Skrevet 15. juni 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, akkurat. Prøvde å stille TS noen spørsmål slik at jeg muligens kunne hjelpe, men ser ikke ut som det var så tydelig. Men fikk ikke svar på resten heller, så da får TS ringe å betale for å snakke med en rørlegger i stedet for å svare på mine enkle spørsmål. Anonymkode: c431c...f3a Joda, det var så tydelig så. Bare ikke for TS, som jeg mistenker egentlig ikke er så interessert i hjelp. Anonymkode: 89ea4...bcd
Ullvott Skrevet 15. juni 2018 #11 Skrevet 15. juni 2018 Hvis jeg skal våge meg på en fortolkning av det TS sier, så tror jeg h*n mener et munnstykket som kan settes på kjøkkenkrana. Dette munnstykket skal kunne fordele vannstrålen på flere drikkeflasker på en gang. Det har jeg for øvrig aldri sett, verken roterende eller stillestående. Det har neppe særlig mye for seg, heller. Et munnstykke vil ikke få vannet til å renne raskere, så det vil ta akkurat like mye tid å fylle flaskene en og en etter hverandre.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #12 Skrevet 16. juni 2018 21 timer siden, Ullvott skrev: Hvis jeg skal våge meg på en fortolkning av det TS sier, så tror jeg h*n mener et munnstykket som kan settes på kjøkkenkrana. Dette munnstykket skal kunne fordele vannstrålen på flere drikkeflasker på en gang. Det har jeg for øvrig aldri sett, verken roterende eller stillestående. Det har neppe særlig mye for seg, heller. Et munnstykke vil ikke få vannet til å renne raskere, så det vil ta akkurat like mye tid å fylle flaskene en og en etter hverandre. Ja, det var dette om jeg tenkte på. Anonymkode: 5b61d...eaa
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #13 Skrevet 16. juni 2018 Tror jeg har sett noe sånt en gang, men husker ikke hvor. Og det tar vel ikke så lang tid å fylle en og en flaske heller? Anonymkode: 85e1b...773
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #14 Skrevet 16. juni 2018 Hvis noen finner ut hva TS tenker på, er jeg skrekkelig nysgjerrig på hvordan innretningen ser ut. Vil gjerne se bilde 😅 Anonymkode: 2314b...e8f 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #15 Skrevet 28. juli 2018 Jeg tenker altså på noe som ligner på denne: https://slikkepott.no/produkt/dekorering/dekoreringsverktoy/wilton-kakedreier-trim-n-turn-ultra Bare at dingsen bør være elektronisk og tåle vann. Anonymkode: 5b61d...eaa
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #16 Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker altså på noe som ligner på denne: https://slikkepott.no/produkt/dekorering/dekoreringsverktoy/wilton-kakedreier-trim-n-turn-ultra Bare at dingsen bør være elektronisk og tåle vann. Anonymkode: 5b61d...eaa Keep searching:-) Anonymkode: dbfbf...7f9
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #17 Skrevet 28. juli 2018 På 7.4.2018 den 12.28, AnonymBruker skrev: Finnes følgende: Jeg ser etter et hjul som roterer slik at man kan få fylt opp flere drikkeflasker samtidig? Dette hjulet (eller hva man skal kalle det) roterer da rundt vaskekranen. Hvor kan en eventuelt få kjøpt dette? Anonymkode: 5b61d...eaa Hvor mange drikkeflasker skal fylles samtidig? Anonymkode: 314a0...dca
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #18 Skrevet 28. juli 2018 Tja omtrent 5-9, men hvis man får delt opp i to puljer på omtrent 4 hver så hjelper dette mye. Anonymkode: 5b61d...eaa
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #19 Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tja omtrent 5-9, men hvis man får delt opp i to puljer på omtrent 4 hver så hjelper dette mye. Anonymkode: 5b61d...eaa Tar mindre enn et minutt uten dette "hjulet" ditt? Anonymkode: dbfbf...7f9
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #20 Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tar mindre enn et minutt uten dette "hjulet" ditt? Anonymkode: dbfbf...7f9 Det tar langt mer enn ett minutt og dette er noe som gjøres nesten hver dag. Anonymkode: 5b61d...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå