Gå til innhold

styrketrening og strekkmerker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil trene rumpen min, men er så sykt redd for strekkmerker.

jeg har forløpig veldig svake strekkmerker som jeg ikke bryr meg om siden de er såpass svake og man ser dem nesten ikeke.

men er redd for å få dypere og større. Jeg er bare 18.

Hva tenker dere om strekkmerker?.. Tror dere jeg får veldig mye mer etter styrketrening?

Anonymkode: be36c...c60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trente hardt med styrke og løping over lengre tid og strekkmerkene mine ble større og tydeligere på rumpa. Tren med moderasjon og ta det litt og litt. Smør huden godt med eks Cocos olje. Spis sunt. Tror det er veldig individuelt ang strekkmerker. 

Anonymkode: f29eb...a5d

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trente hardt med styrke og løping over lengre tid og strekkmerkene mine ble større og tydeligere på rumpa. Tren med moderasjon og ta det litt og litt. Smør huden godt med eks Cocos olje. Spis sunt. Tror det er veldig individuelt ang strekkmerker. 

Hvordan følte du da du fikk strekkmerker? Påvirker det selvtilitten din? 

Var du mest fornøyd med kroppen før eller etter ttening? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan følte du da du fikk strekkmerker? Påvirker det selvtilitten din? 

Var du mest fornøyd med kroppen før eller etter ttening? 

Jeg har en del strekkmerker fra før og synes ikke det er stygt på noen måter 😊 Så det gjorde meg egentlig ingenting, ble bare overrasket. Men kan jo også skjønne at mange ikke ønsker det. Ble mest fornøyd etter trening. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tviler sterkt på at du klarer å trene rumpa di så stor at det er treningen som gjør at du får strekkmerker. Jeg har faktisk tilgode å se en kvinne over 25 år uten strekkmerker på rumpa (hvis du tar en tur på en hvilken som helst strand), så det er ikke noe poeng å bruke masse tid på å bekymre seg for dem

Anonymkode: 040f9...087

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...