AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Hei! Her jeg bor er det vanlig å ha utdrikningslag i form av å kle seg ut, stå på butikken å gi gratis klemmer og begynne å drikke kl 11. Det er ikke meg, jeg er ganske sjenert og introvert og grøsser av tanken på noe så kleint.. Ønsker det overhodet ikke, og synes ikke noe av det er hverken morsomt eller gøy. Jeg kunne tenkt meg å dra på spa f.eks med mine to beste venninner, spise god middag og så dra en tur på byn - en venninnedag rett og slett. Er jeg sær som ønsker det? Jeg har ganske rolige og veldig forståelsesfulle bestevenninner, så jeg tror de kommer til å forstå. Problemet er heller litt mer perifere «partyvenninner» som eeeelsker den typen jeg beskrev først og enkelt kan finne på å arrangere det.. Er jeg rar? Er det innafor å si at man ikke ønsker seg utdrikningslag? Vil ikke fremstå kravstor og sjefete, men ønsker det virkelig ikke Anonymkode: 879a7...ce1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 Ikke i det hele tatt, og om forloveren (og venninner) ikke respekterer og forstår det, er de ikke gode venner. Selv gjorde jeg noe helt annerledes. 15 jenter på londontur, champagnelunsj og bare kos. Et fantastisk minne. Anonymkode: e4c2f...c1b 1
Gjest O.G. Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 Du, jeg tror de der perifere partyvenninnene synes det er veldig greit å ikke betale for å drikke deg ut. De vil nok heller bruke pengene på eiga fyll.
Lillefrøkna Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 Synes ikke det er sært i det hele tatt. Skal også gifte meg i sommer og jeg kunne tenkt meg noe akkurat slik som du beskriver. Snakk med venninnene dine og fortell hvordan du føler det. Er sikker på at de alle kommer til å være veldig forståelsesfulle og respektere dine ønsker. Dagen skal tross alt handle om å feire deg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 3 minutter siden, Marimba skrev: Helt innafor! Takk! 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke i det hele tatt, og om forloveren (og venninner) ikke respekterer og forstår det, er de ikke gode venner. Selv gjorde jeg noe helt annerledes. 15 jenter på londontur, champagnelunsj og bare kos. Et fantastisk minne. Anonymkode: e4c2f...c1b Forloverne (mine to bestevenninner) kommer til å forstå veldig godt - de kjenner meg godt og jeg tror de vet at jeg ikke hadde kost meg på et slikt opplegg 1 minutt siden, O.G. skrev: Du, jeg tror de der perifere partyvenninnene synes det er veldig greit å ikke betale for å drikke deg ut. De vil nok heller bruke pengene på eiga fyll. Godt poeng, men disse jentene gjør hva som helst for å få en unnskyldning for dagsfylla og en stor fest - virker det som De er et litt annet kaliber enn meg. Anonymkode: 879a7...ce1 1
Gjest Badematte Skrevet 7. april 2018 #7 Skrevet 7. april 2018 Gjerrigknarker og fattigfolk liker å drikke til langt på natt. Sånn som veninnene dine slik du beskriver dem. Kan dere ikke ta en rolig dag da, så kan de som vil gå ut på slutten av kvelden?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #8 Skrevet 7. april 2018 Vi skal arrangere utdrikningslag til en venninne denne våren, og legger opp til å ikke "drite henne ut" og ha flatfylla etter hennes og oss arrangører sine ønsker. Det blir fest som siste post på programmet. På dagen skal vi bl.a være med på et spill som er en oppdagelsesreise rundt i byen, altså noe helt annet og mye roligere. Er mulighet for litt drikke der, men er ikke hovedfokuset. Anonymkode: efe5d...d3a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #9 Skrevet 7. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Her jeg bor er det vanlig å ha utdrikningslag i form av å kle seg ut, stå på butikken å gi gratis klemmer og begynne å drikke kl 11. Det er ikke meg, jeg er ganske sjenert og introvert og grøsser av tanken på noe så kleint.. Ønsker det overhodet ikke, og synes ikke noe av det er hverken morsomt eller gøy. Jeg kunne tenkt meg å dra på spa f.eks med mine to beste venninner, spise god middag og så dra en tur på byn - en venninnedag rett og slett. Er jeg sær som ønsker det? Jeg har ganske rolige og veldig forståelsesfulle bestevenninner, så jeg tror de kommer til å forstå. Problemet er heller litt mer perifere «partyvenninner» som eeeelsker den typen jeg beskrev først og enkelt kan finne på å arrangere det.. Er jeg rar? Er det innafor å si at man ikke ønsker seg utdrikningslag? Vil ikke fremstå kravstor og sjefete, men ønsker det virkelig ikke Anonymkode: 879a7...ce1 Det er du som er den normale i dette tilfellet. Håper du får en fin dag. Anonymkode: 3e9ea...103
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #10 Skrevet 7. april 2018 2 timer siden, Gjest Badematte skrev: Gjerrigknarker og fattigfolk liker å drikke til langt på natt. Sånn som veninnene dine slik du beskriver dem. Kan dere ikke ta en rolig dag da, så kan de som vil gå ut på slutten av kvelden? Hm... Jeg er "fattig", raus av natur og synes alkohol er en uting. Anonymkode: 3e9ea...103
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #11 Skrevet 7. april 2018 Helt innafor. Jeg ville heller aldri stått på butikken i et teit kostyme og delt ut klemmer Anonymkode: a3a8b...ffe
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #12 Skrevet 7. april 2018 Nei, det er akuratt sånn jeg vil ha det også. Spa med mine fire nærmeste venninder og sove på hvert vårt rom og spise frokost sammen på spahotellet, og kanskje dra på et museum stille og rolig Vil IKKE ha fyll, utkledning, mas og tjas! Da hadde jeg meldt meg HELT ut og blitt skikkelig sur faktisk . Så her er planen å planlegge "utdrikningslag" selv og si til venninder at sånn blir det og sånn skal det forbli så de ikke finner på noe tull. Anonymkode: 3df38...836
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #13 Skrevet 7. april 2018 Helt innafor å si. Det er jo for bruden man gjør det. Spa, god mat, vin og skravling ville jeg godt for å 😊 Anonymkode: 85f37...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå