Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en link til en eller flere gode blog-steder på nett?

Det må være gratis, ha bra og rent design (men det er jo et spørsmål om smak) - og gjerne være mulig å lukke for andre (men dette siste er ikke noen nødvendighet).

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hva i alle dager er blogging? Dette ordet har jeg aldri hørt.. :klø:

Skrevet

Blogg: Web logg. Kan i grunnen samanliknast med dagbøkene her på KG, berre at du har mange fleire mulighetar: Kvart innlegg kjem på kvar si side, du kan få kommentarar til kvart innlegg, dei kan sorterast i kategoriar (ofte), det vert laga arkiv automatisk, ...

Stadar du kan prøva:

www.blogger.com

www.livejournal.com

www.journalspace.com

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker blogger.com, og det synes jeg er veldig enkelt og greit.

En fin ting ser ut til å være at med mindre den som søker seg dit vet den eksakte domene-adressa (for eksempel hemmelig.blogger.com) tror jeg ikke det er noen måte å søke seg fram på, så du kan i prinsippet ha en skjult blog. Min er det.

Her er en av de aller mest kjente: http://riverbendblog.blogspot.com/

Den blir skrevet av ei kvinne som bor i Bagdad. Slike blogger kan være veldig mye mer spennende enn nyhetsreportasjer.

Skrevet

Jeg liker livejournal.com. Mange muligheter for å gjøre siden mer personlig og du har mulighet for å ha innlegg enten som offentlige, kun for de på vennelisten din og kun for deg selv.

Det finnes også mange "communities" der man kan diskutere ting som interesserer en.

Skrevet

Tusen takk! :D

Tigerlily, hvor finner jeg slike communities?

Skrevet

Belba: hvis du har fått deg en Livejournal (lj), så kan du søke på interesser. Liker du f.eks. Ringenes Herre, så kan du søke på det. Liker du katter, så kan du søke på det. Noen morsomme (store) communities er:

mock the stupid

customers suck

oh no they didnt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...