AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Del Skrevet 7. april 2018 Tok litt mye sb12i korken, og klarte å svelge noe av det. Det er nå en time siden og jeg har følt meg syk, drukket vann, og kastet opp et par ganger, skylte munnen på tom mage, kanskje det gjør det verre? Hva er det i det greiene der? Anonymkode: 23ff1...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #2 Del Skrevet 7. april 2018 Ring giftinformasjonen! Anonymkode: 26c32...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Del Skrevet 7. april 2018 Aldri hørt om og jeg har svelget en del av det. Anonymkode: 666cc...e08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #4 Del Skrevet 7. april 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok litt mye sb12i korken, og klarte å svelge noe av det. Det er nå en time siden og jeg har følt meg syk, drukket vann, og kastet opp et par ganger, skylte munnen på tom mage, kanskje det gjør det verre? Hva er det i det greiene der? Anonymkode: 23ff1...b0e Hva skal du med det tullete produktet i utgangspunktet? Det er bare godt for produsentens lommebok at du kjøper det. Små mengder i magen overlever du. Anonymkode: 57b9a...952 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 7. april 2018 #5 Del Skrevet 7. april 2018 Hadde det vært så farlig å svelge bittelitt, så hadde ikke produktet neppe vært godkjent som munnskyll. Det sies også å være helt trygt for gravide. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #6 Del Skrevet 7. april 2018 Tok et glass med nyco og føler meg nå bedre, ringte giftmiddelsentralen som noen her sa, og de reagerte på oppkastet, men sa det ikke skal være farlig eller noe som helst. Endte med å kaste opp en gang til før det ga seg, kommer aldri mer til å bruke det tror jeg, tåler hverken tanken eller smaken etter dette her! Anonymkode: 23ff1...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #7 Del Skrevet 7. april 2018 Sikkert fått omgangssyken eller noe. Hadde det vært så farlig så ville det aldri blitt solgt. Anonymkode: 9f011...91d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #8 Del Skrevet 7. april 2018 Evt så har du skremt deg selv så mye at kroppen reagerer på det. Slapp av du Anonymkode: 9f011...91d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #9 Del Skrevet 7. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tok et glass med nyco og føler meg nå bedre, ringte giftmiddelsentralen som noen her sa, og de reagerte på oppkastet, men sa det ikke skal være farlig eller noe som helst. Endte med å kaste opp en gang til før det ga seg, kommer aldri mer til å bruke det tror jeg, tåler hverken tanken eller smaken etter dette her! Anonymkode: 23ff1...b0e Selg resten av flaska på Finn? Anonymkode: d675c...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #10 Del Skrevet 7. april 2018 2 hours ago, _popcorn_ said: Hadde det vært så farlig å svelge bittelitt, så hadde ikke produktet neppe vært godkjent som munnskyll. Det sies også å være helt trygt for gravide. Ja bare tro alt de sier.... Anonymkode: f15c0...799 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #11 Del Skrevet 7. april 2018 Les på ingredienslisten hva som er i det, det er klart ikke noe bra å svelge! Men direkte farlig er det ikke, med mindre du skulle finne på å gjøre det til en del av din daglige diett. Anonymkode: f15c0...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #12 Del Skrevet 7. april 2018 Hva er det i flasken som ikke er bra å svelge? Anonymkode: d1772...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 7. april 2018 #13 Del Skrevet 7. april 2018 Det er ikke farlig å svelge det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #14 Del Skrevet 7. april 2018 Når jeg får begynnende halsvondt pleier jeg å svelge pittelitt listerine fordi det hjelper, og jeg har aldri blitt syk av det. Anonymkode: 72514...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå