Energi-jenta Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Hei, Noenganger kommer jeg over kjempe fine profilbilder av gravide venninner, eller nydelige gravidbilder på diverse blogger. Har du tenkt å ta gravidbilder? Noe spesielt du skal bruke de på? Hvor mye koster det sånn ca?
Pølsevann Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 Jeg tenkte på det, men så fant jeg ut at jeg vet ikke hva jeg skulle brukt de til.... Det koster jo fort noen tusenlapper og jeg kommer jo ikke til å henge de opp på veggen akkurat, så det vil jo bare bli bilder som ligger på harddisken min som jeg ikke kommer til å finne frem blandt de tusenvis av andre bilder jeg har der. Så jeg tenkte at det ikke var verdt det. + at jeg er veldig ukomfortabel foran kameraet. Klarer ikke å se naturlig ut 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 Har tatt bilde av meg som høygravid og har det i babyalbumet. Men ikke av profesjonell fotograf, det ble for voldsomt. Personlig synes sånne lettkledde gravidbilder er skikkelig flaut Ville heller tatt nyfødtbilder da altså. Anonymkode: 712e9...532 8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 Vurderte Haslien, siden jeg syns bildene deres er så fine. Men så innså jeg hvor dyrt det kom til å bli.. Nesten 2000 kun for fotografering, 3700,- for album og enkeltbilder (innrammet) fra 1300,-. Vi skal ta bilder av baby også og bare det med bilder til besteforeldrene og oss selv kommer på 7500,-. Anonymkode: 461d9...ee1 1
solmåneogstjerner Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 Tok ikke hos fotograf, altfor dyrt og det er jo ikke noe man henger opp på veggen akkurat. Har likevel noen fine bilder, tatt av mannen og en venninne. Kun for bruk til meg selv og barna. 😉 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 Nei, det skal jeg ikke. Huden er ekkel, jeg føler meg bare feit, oppblåst og stygg - full i vann og svær som et fjell det er ingenting ved dette utseende jeg ønsker å forevige. Skal ta nyfødtbilder av oss + baby når hun er noen uker i stede Anonymkode: 6983a...526 2
Gjest BethD Skrevet 7. april 2018 #7 Skrevet 7. april 2018 Nei.. kjæresten min er fotograf-ish så han får ta de isåfall..:)
Liven_ Skrevet 7. april 2018 #8 Skrevet 7. april 2018 Tok bilder, henger på både babyrommet og i stue. Forstår ikke at Gravid bildet er mer upasselig å ha i stue enn f eks bilder av nyfødt:-) 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #9 Skrevet 7. april 2018 Utrolig kleint. Tok ikke. Anonymkode: 42f62...28d 2
Gjest Dorey Skrevet 7. april 2018 #10 Skrevet 7. april 2018 Ta bilder hjemme, sånne proffe gravidbilder er utrolig kleine og oppstilte.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #11 Skrevet 7. april 2018 Uaktuelt å ha gravidbilder på veggen. Altså jeg et stolt av at kroppen min kan bære frem et barn og så og si helt uten ubehag eller problemer, men jeg ønsker ikke å ha slike bilder på veggen. Profesjonelle brudebilder oh nyfødtfotografier har og skal vi ha, men gravidbilder nei takk. Anonymkode: f242d...586 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #12 Skrevet 7. april 2018 Har ikke tatt gravidbilder under noen av svangerskapene. Vet ikke helt hva jeg skulle gjort med de. Har faktisk omtrent ingen bilder av meg som gravid, da jeg ikke akkurat følte meg fresh som gravid og det ikke er en tid jeg har særlig gode minner fra Anonymkode: 3c974...ef5 1
kaleidoskop Skrevet 7. april 2018 #13 Skrevet 7. april 2018 Haslien er utrolig flinke på slike bilder, de er dyre, men de er jo også en av de beste. Jeg ser mange fotograer i Oslo har en bedre pris en det. Regn med 7-10 000 kr for flere bilder fra en fotografering. Så kan du printe ut selv, Haslien leverer vel ikke med filer, bare ferdige bilder. Men som sagt, veldig fine bilder! Ser ikke noe galt i å ha slike bilder på soverommet, barnerommet, i barnealbumet og eventuelt stua om man ser flott ut og er fornøyd med seg selv 1
Gjest Cocosa Skrevet 7. april 2018 #14 Skrevet 7. april 2018 Nei, absolutt ikke. Var inne på tanken, men har ikke vært i form og skjønner ikke hva jeg skal med dem i ettertid. Bruker heller pengene på nyfødtfoto eller lignende
Forever22 Skrevet 7. april 2018 #15 Skrevet 7. april 2018 tror ikke jeg skal gjøre det. Føler meg lite attraktiv for tiden jeg tar bilde av meg selv eller samboer tar bilder, men det er mer for å ha minner fra graviditeten, og for å eventuelt sammenligne strl på mage osv i neste svangerskap. Har ikke tenkt å bruke tusenvis av kroner på gravidbilder, men vi vil ha nyfødtfoto når hun kommer til verden da 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #16 Skrevet 7. april 2018 Hvorfor MÅ gravidbildene være halvnakne? Leser at flere ikke ønsker på grunn av man ikke fårhengt opp osv, men kle på dere? Jeg har kjøpt en flott kjole med tyllskjørt og paljettopp, fullstendig tildekket, men med strikk som fremhever magen. Den skal jeg ta gravidbilder i, og henge opp. Jeg vil jo huske dette, og det er lov å gå andre veier enn halvnaken som «alle andre» har gjort. Anonymkode: 333df...378 3
Pølsevann Skrevet 7. april 2018 #17 Skrevet 7. april 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor MÅ gravidbildene være halvnakne? Leser at flere ikke ønsker på grunn av man ikke fårhengt opp osv, men kle på dere? Jeg har kjøpt en flott kjole med tyllskjørt og paljettopp, fullstendig tildekket, men med strikk som fremhever magen. Den skal jeg ta gravidbilder i, og henge opp. Jeg vil jo huske dette, og det er lov å gå andre veier enn halvnaken som «alle andre» har gjort. Anonymkode: 333df...378 Det har ikke noe med bekledningen å gjøre at jeg ikke vil henge opp. Jeg synes ikke det er noe fint med bilder av meg selv på veggen. Jeg synes det er noe litt småkleint ved det. Jeg synes bildene som hun speiltvillingene-bloggern tar av sin mage er kjempefine. Men jeg ville ikke hatt de på veggen selv likevel. 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #18 Skrevet 8. april 2018 7 timer siden, Omo skrev: Det har ikke noe med bekledningen å gjøre at jeg ikke vil henge opp. Jeg synes ikke det er noe fint med bilder av meg selv på veggen. Jeg synes det er noe litt småkleint ved det. Jeg synes bildene som hun speiltvillingene-bloggern tar av sin mage er kjempefine. Men jeg ville ikke hatt de på veggen selv likevel. Det er jo en helt annen legit grunn til å ikke henge opp. Den forstår jeg fullstendig. Jeg siktet mer til de som ikke ville ta bilder fordi det var «lettkledde» bilder og passer ikke å henge opp i stua. Da mener jeg det bør gå an å kle på seg. Jeg har jo óg bilder jeg aldri ville hengt opp, men da er ikke bekledning årsaken. kjenner ikke henne, leser lite blogg. Anonymkode: 333df...378 2
Somnium Skrevet 8. april 2018 #19 Skrevet 8. april 2018 Nei. Synes det er dyrt og ønsker ikke å henge opp et bilde av gravidmage i leiligheten. Vi tar bilder selv på ferie, tur og i hverdagen så da dokumenteres graviditeten. 1
Minlillelykke Skrevet 8. april 2018 #20 Skrevet 8. april 2018 Har ikke tatt med noen av mine, annet enn med mobilen. Gidder ikke bruke penger på det. Har heller ikke vært hos forgraf når de var nyfødte. Slike bilder tar vi selv. Synes det er altfor dyrt 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå