AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Noen som har erfaringer med nettsiden? Tenkte å bestille nå i helgen siden det var tilbud på foundation. Bruker til vanlig loreal sin foundation, true match, men det er jo så dyrt... Evt. Noen som har forslag til andre billige sminkeprodukter, som er bra? Anonymkode: 262dc...9c5
FantasDick Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 Jeg er veldig fornøyd med flere av produktene deres og noen av de er faste produkter i sminkepungen. Den matte foundationen og mineralfoundationen er kjempebra, elsker de! Har ikke prøvd de andre.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 12 minutter siden, FantasDick skrev: Jeg er veldig fornøyd med flere av produktene deres og noen av de er faste produkter i sminkepungen. Den matte foundationen og mineralfoundationen er kjempebra, elsker de! Har ikke prøvd de andre.. Å så herlig!:) Koster jo fra 30kr pr foundation der nå, så da må jeg vel prøve!:) Anonymkode: 262dc...9c5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 Jeg liker sminkekostene deres, øyenbrynsblyanter, neglelakk og leppestifter er også gode. Har ikke kjøpt foundation eller mascara/øyenskygger der. Men de produktene jeg har fått har jeg vært fornøyd med. Ikke "wow, dette er bedre enn noe annet" med fornøyd til prisen jeg har betalt. To av kostene i et sett av 12 begynte å røyte etter kort tid. Det er det mest negative jeg kan klare å si om makeup mekka. Anonymkode: a735f...4b0 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 Sminken er ganske bra, men ingrediensene trigger uren hud, dårlige hudceller og er helseskadelige, så det er ikke noe man bør utsette seg for over tid. Da er det bedre å legge til en hundrelapp ekstra å kjøpe mineralsminke fra andre produsenter som Tikei , Idun, Signature Minerals osv som holder huden sunn og har rene ingredienser Anonymkode: cf589...234
Nerine_ Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sminken er ganske bra, men ingrediensene trigger uren hud, dårlige hudceller og er helseskadelige, så det er ikke noe man bør utsette seg for over tid. Da er det bedre å legge til en hundrelapp ekstra å kjøpe mineralsminke fra andre produsenter som Tikei , Idun, Signature Minerals osv som holder huden sunn og har rene ingredienser Anonymkode: cf589...234 Foundationen er jo ikke noe værre enn andre typer flytende foundation, den var faktisk ganske så grei med tanke på ingredienser på cosdna. Loreal true match koster bare rett over hundrelappen på blush eller bli vakker, det er jo ikke akkurat veldig dyrt. Den varer jo lenge. Endret 7. april 2018 av Nerine_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå