AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Krangler dere eller diskuterer om barna ? Min samboer er utrolig flink å påpeke mine feil som forelder ( han mener at barnet mitt er utaknemmelig, bortskjemt osv) mens barna hans er bare snille , rolige og taknemmelige, sensitive. Jeg vet at mitt barn har sine sider og episoder , men at han er helt ukritisk mot sine barn er spesielt. Anonymkode: 17e16...2be
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Krangler dere eller diskuterer om barna ? Min samboer er utrolig flink å påpeke mine feil som forelder ( han mener at barnet mitt er utaknemmelig, bortskjemt osv) mens barna hans er bare snille , rolige og taknemmelige, sensitive. Jeg vet at mitt barn har sine sider og episoder , men at han er helt ukritisk mot sine barn er spesielt. Anonymkode: 17e16...2be Nettopp fordi jeg hørte og så så mye av det du skriver her, så orket jeg ikke tanken på et slikt forhold. Bodde derfor alene med barna til de ble så godt som voksne. Men har et tips Tror det kan være lurt å gå til familierådgivning, og gjerne allerede før det dukker opp problemer. Det er fryktelig mange hensyn som skal tas og mange involverte parter. Og vær så snill, sett alltid barna først. Jeg forstår meg ikke på de som lar en ny kjæreste behandle ungene dårlig. Det hadde vært "på hue og ræva ut" hos meg!! Anonymkode: c604b...b96
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 Jeg har 1. Han har 3. Det har skjedd ilp. av disse årene at vi har vært uenig om ting når det kommer til barna, men ikke i en grad jeg tenker negativt om. Vi fungerer heldigvis godt i lag. Anonymkode: d5628...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå