Gå til innhold

Hvordan er det å ha trekant?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt trekant før. Men har lyst å prøve det. Men jeg lurer på: Hva er det som egentlig er så godt med det? 

Og hva synes du er best i forhold til kjønn? Jeg er jente, og kunne tenkt meg en av hver. Ikke to menn. 

Anonymkode: 810a7...fd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og har hatt trekant med en jente og en gutt. Det var spennende, men ikke noe jeg har behov for å gjøre flere ganger. Jeg liker å ha fokus på han jeg har hatt sex med istede for å gi oppmerksomhet og sex til to personer. 

Anonymkode: 38e4d...c43

Skrevet

Oppskrytt

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet

Trekant gir jo mange muligheter som en ordinær 1on1 ikke gir. Gir også større kleihetspotensiale. Dersom dine tenninger ikke går i den retningen, er det liten grunn til å oppsøke det.

Skrevet
9 minutter siden, Alterego666 skrev:

Trekant gir jo mange muligheter som en ordinær 1on1 ikke gir. Gir også større kleihetspotensiale. Dersom dine tenninger ikke går i den retningen, er det liten grunn til å oppsøke det.

Klokt sagt.

Jeg har prøvd. Var helt greit, men ikke noe for meg. Kunne blitt veldig kleint i en annen setting, tror jeg.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
5 minutter siden, Jentadi skrev:

Klokt sagt.

Jeg har prøvd. Var helt greit, men ikke noe for meg. Kunne blitt veldig kleint i en annen setting, tror jeg.

Jeg har også forsøkt. Må si at det er spennende og tennende, men også innrømme at litt av tenningen ligger i at hjernen min krysser av på en bucket-list. 

Jeg fantaserer om både trekanter og flerkanter, men erfaring sier at 1on1 gir bedre fokus og kommunikasjon.

Heldigvis kan man gjøre begge deler når man føler for det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd kkm og mmk. kkm ga meg lite, mmk var nesten som en religiøs opplevelse :P Aldri opplevd noe før eller etter som har følt så himmelsk.

Anonymkode: b2ff4...859

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd kkm og mmk. kkm ga meg lite, mmk var nesten som en religiøs opplevelse :P Aldri opplevd noe før eller etter som har følt så himmelsk.

Anonymkode: b2ff4...859

Hadde dere sex samtidig eller en av gangen da?

Anonymkode: 6a985...5e6

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt sykt intenst.

Anonymkode: 583e0...422

AnonymBruker
Skrevet

Med to damer er det sikkert digg, du kan rimme ene mens den andre rimmer deg

Anonymkode: e0e17...ba7

Gjest chamallow
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg det men har ikke prøvd. Jente33 

AnonymBruker
Skrevet

Har sykt lyst å oppleve med min mann og enda en mann. Å bli tatt av dem samtidig. 

Anonymkode: c64a0...334

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd begge kombinasjonene.

Må si som lenger oppe, det er oppskrytt. Det er i grunnen mer stress enn gøy, det er flere å fokusere på slik at man glemmer helt av det man selv måtte motta.

Dersom jeg måtte velge en av kombinasjonene, er to jenter og en gutt å foretrekke.
Men ikke gjør det i ett forhold...

Anonymkode: 72706...ad8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var den ekstra mannen i trekanten. Syntes det var veldig digg, hadde vært gøy å prøve 2 kvinner engang.

Kvinnen i trekanten kosa seg max :P

Anonymkode: 3aa67...b90

Skrevet

Forsøkt mmk flere ganger. Høydepunkter i bøttevis, ikke minst for kvinnen.

Erfaringa så langt er at DP oppleves som mange kvinners seksuelle nirvana.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd begge varianter. MMK var ikke noe for meg, KKM har jeg gjentatt flere ganger, så det var suksess, for å si det slik. 

Med to menn følte jeg at det var dobbel jobb, ikke dobbel nytelse. Med to kvinner mye mer samhandling mellom alle. 

Ikke alle menn egner seg for slikt riktig nok. Har hatt en trekant med en mann som bare klarte å holde fokus på en kvinne av gangen. Det ble ikke flere trekanter med ham! 

Jeg og mannen min har hatt mange. Han er dyktig, og får meg til å føle meg som sentrum i opplevelsen, selv når han tilfredsstiller den andre. Glemmer meg aldri, og holder mitt blikk, og er veldig oppmerksom på at jeg har det bra i situasjonen. Uten at den andre kvinnen føler at han (og jeg) ikke gir henne oppmerksomhet og respekt. 

Anonymkode: 697fa...da7

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd begge deler; foretrekker å dele mannen med en annen jente.

Anonymkode: b1a0a...349

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sykt lyst å oppleve med min mann og enda en mann. Å bli tatt av dem samtidig. 

Anonymkode: c64a0...334

Har gjort dette med fruen. På ferie i utlandet. Møtte en kjekk trent mann på 28 år, som ble med oss på hotellet etter å ha vært ute. Hun liker ikke analsex, så vi tok henne begge vaginalt. Aldri sett henne så vill. Men dette må man ha snakket om på forhånd, sånn at man vet hvor grensene går osv.:P

• Liker 2
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 8.4.2018 den 19.37, AnonymBruker skrev:

Har gjort dette med fruen. På ferie i utlandet. Møtte en kjekk trent mann på 28 år, som ble med oss på hotellet etter å ha vært ute. Hun liker ikke analsex, så vi tok henne begge vaginalt. Aldri sett henne så vill. Men dette må man ha snakket om på forhånd, sånn at man vet hvor grensene går osv.:P

Hvordan var følelsen din når du så en fremmed trenge inn i henne for første gang ? Du ble ikke noe sjalu ?

Anonymkode: 78d06...d0d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er oppskrytt. 

Anonymkode: 1d7e9...f33

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...