AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Del Skrevet 7. april 2018 Datet en albaner, dummeste jeg har gjort. Falsk tvers gjennom. H*n tror jeg kan være utro eller være med noen hele tiden. Kan tro det samme om han også. Anonymkode: b9be6...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #2 Del Skrevet 7. april 2018 OK. Hva ønsker du egentlig å diskutere her da? Anonymkode: ed982...3be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Del Skrevet 7. april 2018 De fleste vet dette fra før. Anonymkode: 2904e...cdc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest making.a.mess Skrevet 7. april 2018 #4 Del Skrevet 7. april 2018 Hvert land har innbyggere som er helt like, så når du nå har prøvd en albaner og vet at han er en idiot, så kan vi andre skrive opp at alle albanere er idioter. Takk for advarselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #5 Del Skrevet 7. april 2018 2 timer siden, Mrs.Purdey skrev: Hvert land har innbyggere som er helt like, så når du nå har prøvd en albaner og vet at han er en idiot, så kan vi andre skrive opp at alle albanere er idioter. Takk for advarselen. Nettopp. Og dersom man møter en nordmann som er idiot, så må man bare kutte ut nordmenn også. Anonymkode: c303b...122 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #6 Del Skrevet 7. april 2018 Har du ikke sett Taken ts? Albania er hovedsetet for menneskehandel. Hadde holdt meg langt unna. Ikke at jeg sier alle albanere driver med menneskehandel, men veldig mange gjør. Er flere jenter som har blitt sammen med albanere og tvunget til å prostituere seg i Italia eller smugle drugs. Anonymkode: dac12...2a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #7 Del Skrevet 7. april 2018 Det er en del skurker fra Albania, ja. Anonymkode: aba57...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 7. april 2018 #8 Del Skrevet 7. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Datet en albaner mann, og å date akkurat den mannen er dummeste jeg har gjort. Falsk tvers gjennom. H*n tror jeg kan være utro eller være med noen hele tiden. Kan tro det samme om han også. Anonymkode: b9be6...a99 Retta det for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #9 Del Skrevet 7. april 2018 Han sier selv, pga kultur og oppvekst så har albanere et annet kvinnesyn, et gammeldags syn. De er ikke imot å ha flere kjærester. Kjenner flere albanere og vil si jeg synes alle er like. Han ene har jeg kjent i 5 år. Han har spilt snill i alle år, når det kom til kjærestepunktet, viste det seg at han var på flere damer enn bare meg. Han er sykt flink til å forklare han ikke er som de andre. Gjett om han er. Nei han kutter jeg. Albanere og kvinnesyn. 3 minutter siden, Newroz skrev: Retta det for deg jeg Horer kaller de oss norske jenter bak ryggen også. Anonymkode: b9be6...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #10 Del Skrevet 7. april 2018 9 minutter siden, Leiadenrare skrev: håper jo at du ikke fortsettet daten da.. gjør ikke det Anonymkode: 668fd...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 7. april 2018 #11 Del Skrevet 7. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Horer kaller de oss norske jenter bak ryggen også. Anonymkode: b9be6...a99 Da har du truffet feil menn. Det finnes råtne epler hos alle etnisiteter. Å generalisere som dette øker bare fremmedfrykt og hat. Vær heller ærlig om at den mannen du traff var en skikkelig dust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 7. april 2018 #12 Del Skrevet 7. april 2018 14 minutter siden, Newroz said: Da har du truffet feil menn. Det finnes råtne epler hos alle etnisiteter. Å generalisere som dette øker bare fremmedfrykt og hat. Vær heller ærlig om at den mannen du traff var en skikkelig dust. Enig. Man burde ikke rakke ned på hverken etnisiteter eller kjønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #13 Del Skrevet 7. april 2018 Min norske eks kalte meg feit da jeg veide 50 kg. En norsk mann voldtok min 13 år gamle nabo. En norsk mann banket opp min asiatiske vennine. Min norske slekting var utro mot sin mann. Fins råtne egg i alle land og kulturer. Anonymkode: 39ff2...e4c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #14 Del Skrevet 7. april 2018 12 hours ago, AnonymBruker said: Datet en albaner, dummeste jeg har gjort. Falsk tvers gjennom. H*n tror jeg kan være utro eller være med noen hele tiden. Kan tro det samme om han også. Anonymkode: b9be6...a99 Virker som du har lært i hvert fall. Nå stiller du 99,99 % bedre forberedt enn andre kvinner på datemarkedet! Anonymkode: 5bc56...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xcase33 Skrevet 7. april 2018 #15 Del Skrevet 7. april 2018 12 hours ago, AnonymBruker said: Datet en albaner, dummeste jeg har gjort. Falsk tvers gjennom. H*n tror jeg kan være utro eller være med noen hele tiden. Kan tro det samme om han også. Anonymkode: b9be6...a99 Blitt så mange innvandrere nå at du kan jo prøve en somalier neste gang? hvorfor de kjedelige Norske mennene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #16 Del Skrevet 7. april 2018 Naboen min som er albaner sier at jeg må holde meg borte fra albanere, de er visstnok de sleipeste folka som finnes. Anonymkode: 56e6f...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #17 Del Skrevet 7. april 2018 Trodde det sto albino. På tide å ta natta snart Anonymkode: a8df8...76e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 7. april 2018 #18 Del Skrevet 7. april 2018 24 minutter siden, AnonymBruker said: Virker som du har lært i hvert fall. Nå stiller du 99,99 % bedre forberedt enn andre kvinner på datemarkedet! Anonymkode: 5bc56...4ff Vet ikke hvor gjevt det er å bli mer populær blant menn med samme holdninger som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #19 Del Skrevet 7. april 2018 1 hour ago, godjenten said: Vet ikke hvor gjevt det er å bli mer populær blant menn med samme holdninger som deg. Forklar? Anonymkode: 5bc56...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå