AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Noen som har fått det? Kunne tenke meg å prøve minst et forsøk helt uten hormoner. Anonymkode: c0ae7...db4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 Jeg har kun hatt det, så vet ikke helt forskjellen. Det var litt stress å vente på eggløsning. En gang hadde jeg el på en søndag, som betydde at forsøket ble avlyst (min klinikk var helgestengt...) Utrolig deilig å slippe sprøyter og div. Litt flere kontroller for å se på egg. Anonymkode: b5edf...379 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kun hatt det, så vet ikke helt forskjellen. Det var litt stress å vente på eggløsning. En gang hadde jeg el på en søndag, som betydde at forsøket ble avlyst (min klinikk var helgestengt...) Utrolig deilig å slippe sprøyter og div. Litt flere kontroller for å se på egg. Anonymkode: b5edf...379 Det høres bra ut. Offentlig eller privat? Har du blitt gravid? Anonymkode: c0ae7...db4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Det høres bra ut. Offentlig eller privat? Har du blitt gravid? Anonymkode: c0ae7...db4 Offentlig. Er gravid med andre barnet nå første satt på tredje ferskforsøk, dette er tredje forsøk, andre fryseforsøk. Anonymkode: b5edf...379
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Offentlig. Er gravid med andre barnet nå første satt på tredje ferskforsøk, dette er tredje forsøk, andre fryseforsøk. Anonymkode: b5edf...379 Gratulerer! Anonymkode: c0ae7...db4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå