Gå til innhold

Eldorado flytende margarin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal bake i morgen og kaka må være vegansk.. Jeg vet at melange uten melk inneholder vitamin d3 som visstnok er fra saueull, men vet noen her om eldorado flytende margarin på flaske er vegansk?.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ikke til eldorado, men soft flora har en variant uten melk (blå pakke). Jeg tror den skal være vegansk, men er ikke helt 100% sikker. Men du kan jo sjekke innholdet på den. Hvis ikke går det kanskje an å erstatte margarinen med solsikkeolje eller rapsolje? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville funnet en oppskrift som baserer seg på olje. Det er det enkleste og sikreste. Hva skal/vil du bake? 

Anonymkode: 0c647...63f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Salka skrev:

Jeg kjenner ikke til eldorado, men soft flora har en variant uten melk (blå pakke). Jeg tror den skal være vegansk, men er ikke helt 100% sikker. Men du kan jo sjekke innholdet på den. Hvis ikke går det kanskje an å erstatte margarinen med solsikkeolje eller rapsolje? 

Den er ikke vegansk nei.

Anonymkode: 276a6...90e

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, ukjentjente skrev:

Hei! Jeg skal bake i morgen og kaka må være vegansk.. Jeg vet at melange uten melk inneholder vitamin d3 som visstnok er fra saueull, men vet noen her om eldorado flytende margarin på flaske er vegansk?.. 

Vegansk ja :)

Anonymkode: 276a6...90e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...