AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #21 Skrevet 7. april 2018 Mitt livs kjærlighet i 20-åra er skallet, så det spiller tydeligvis ikke noen rolle. Jeg synes han er kjempekjekk Anonymkode: 858ec...257
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #22 Skrevet 7. april 2018 3 timer siden, Xcase33 skrev: Det er genetisk og ikke noe du kan gjøre ...kan bremse det litt med medikamenter men ikke verdt det. Vil du virkelig hele tiden gidde å følge den prosessen med å se at du får mindre og mindre hår? sånn uke for uke..og bli i dårlig humør av å telle hårstråene på puta? ta høvelen og høvle det HELT vekk overalt. Så starter du prosessen med å akseptere ditt nye utseende\selvbilde. Det tar en god stund før man blir komfortabel med det faktisk. Damene skal du ikke bry deg om...du skal gjøre det for ditt eget psykososiale velvære. Du vil kle det mye bedre hvis du bygger en muskuløs kropp itillegg ...det ser ikke så bra ut på en sånn guttekropp egentlig. 1. Jeg er ikke interessert i å motvirke naturens gang. 2. Prosessen skjer gradvis over flere år. 3. Jeg har allerede akseptert at håret ikke er like tykt som da jeg var konfirmert. 4. Selvbildet er akseptert. 5. Kroppen er muskuløs Anonymkode: 96ebe...b75
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #23 Skrevet 7. april 2018 Må si overraskelsen til damene i tråden overrasker. Hva er å skalle seg? 0mm eller 5-6mm? Hvorfor er det så stygt, når man er høy, muskuløs og atlet? Anonymkode: 96ebe...b75
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #24 Skrevet 7. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Må si overraskelsen til damene i tråden overrasker. Hva er å skalle seg? 0mm eller 5-6mm? Hvorfor er det så stygt, når man er høy, muskuløs og atlet? Anonymkode: 96ebe...b75 Svarene til damene * Anonymkode: 96ebe...b75
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #25 Skrevet 8. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Må si overraskelsen til damene i tråden overrasker. Hva er å skalle seg? 0mm eller 5-6mm? Hvorfor er det så stygt, når man er høy, muskuløs og atlet? Anonymkode: 96ebe...b75 Smaken er som baken, så svarene er også delt i denne tråden. Personlig syntes jeg skalla menn ikke er attraktivt i det hele tatt, og at kort hår (under kanskje 2-3 -4 centimeter) er på de fleste direkte stygt. Jeg elsker å kunne dra fingrene gjennom håret på en mann, det er noe med følelsen som er hot, og såklart at det også ser mye bedre ut i mine øyne med hår på hodet Anonymkode: bc48b...84f 1
Xcase33 Skrevet 8. april 2018 #26 Skrevet 8. april 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: 1. Jeg er ikke interessert i å motvirke naturens gang. 2. Prosessen skjer gradvis over flere år. 3. Jeg har allerede akseptert at håret ikke er like tykt som da jeg var konfirmert. 4. Selvbildet er akseptert. 5. Kroppen er muskuløs Anonymkode: 96ebe...b75 Er nå selvbildet akseptert så lenge du tviler på hva damene tenker? Prosessen skjer gradvis hos noen men kan aksellerere ganske mye til tider hos enkelte. Det er et symptom sier noe om det skjer raskt eller langsomt...men jeg ser at du allerede sikkert vet det ihht pkt2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #27 Skrevet 8. april 2018 Damer godtar hårtapet mer når de blir eldre. Sånn sent i 20 årene ++ Husker iallefall selv at jeg var helt uinteressert i menn som mistet håret. Når jeg nå nærmer meg 30, og dette gjelder venninnene mine også, så har det mye mindre å si. Anonymkode: 337c8...630
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #28 Skrevet 8. april 2018 Selvtillit er sexy! Ha håret slik du føler deg mest vel med. Hadde jeg vært i dine sko ville jeg ha skallet meg, så slipper jeg å tenke mer på det. Anonymkode: 1a7bf...eed
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #29 Skrevet 8. april 2018 Når en mann begynner å miste håret, synes jeg det er finest å gå der helt kortklipt. Anonymkode: 745b1...e75
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #30 Skrevet 8. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Damer godtar hårtapet mer når de blir eldre. Sånn sent i 20 årene ++ Husker iallefall selv at jeg var helt uinteressert i menn som mistet håret. Når jeg nå nærmer meg 30, og dette gjelder venninnene mine også, så har det mye mindre å si. Anonymkode: 337c8...630 Takk. Det var dette jeg kanskje hadde inntrykk av. Dere jenter vokser jo veldig (veldig) masse i 20 årene. Anonymkode: 96ebe...b75
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #31 Skrevet 8. april 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Damer godtar hårtapet mer når de blir eldre. Sånn sent i 20 årene ++ Husker iallefall selv at jeg var helt uinteressert i menn som mistet håret. Når jeg nå nærmer meg 30, og dette gjelder venninnene mine også, så har det mye mindre å si. Anonymkode: 337c8...630 Snakk for deg selv Jeg har runda 30 og uten tvil er menn med hår mye mer attraktive enn uten! Anonymkode: bc48b...84f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #32 Skrevet 8. april 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: Snakk for deg selv Jeg har runda 30 og uten tvil er menn med hår mye mer attraktive enn uten! Anonymkode: bc48b...84f Det er nok sant. Men så opplever jo 50% av mannfolk MPB, jo eldre de blir. Både kvinner OG menn må nok bare akseptere at jo eldre de blir, des mindre kresne kan de være. Når du har runda 40, så skal det godt gjøres å finne en jevnaldrende mann som er godt trent, har perfekt hårfeste, perfekte tenner, fin hud, osv. Og de som er sånn, får nok interesse fra alle kanter...både jevnaldrede, yngre, og eldre kvinner. Anonymkode: 02bff...fa0
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #33 Skrevet 8. april 2018 Vi menn er jo så disponert for MPB, og slik har det vært i flere tusen år. De aller fleste kvinner bryr seg sikkert ikke (spesielt når de blir mer moden, og innser at det ikke er så viktig) Anonymkode: 96ebe...b75
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #34 Skrevet 8. april 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk for deg selv Jeg har runda 30 og uten tvil er menn med hår mye mer attraktive enn uten! Anonymkode: bc48b...84f Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi menn er jo så disponert for MPB, og slik har det vært i flere tusen år. De aller fleste kvinner bryr seg sikkert ikke (spesielt når de blir mer moden, og innser at det ikke er så viktig) Anonymkode: 96ebe...b75 Anonymkode: 96ebe...b75
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #35 Skrevet 8. april 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Må si overraskelsen til damene i tråden overrasker. Hva er å skalle seg? 0mm eller 5-6mm? Hvorfor er det så stygt, når man er høy, muskuløs og atlet? Anonymkode: 96ebe...b75 Jeg synes ikke skallet eller skinnet er attraktivt på menn overhodet. Det gir meg assosiasjoner som jeg rett og slett ikke er veldig fan av. Det er en grunn til at det er en del skallede actionhelter med bulemuskler og at skinheads er favorisert av nynazister - for meg er det noe litt desperat bak det hele. Vanskelig å sette fingeren på, men jeg får litt avsmak. Tar heller en mann med viker eller måne. Anonymkode: 68007...e6c
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #36 Skrevet 8. april 2018 liker menn med hår på hode. Men finnes kvinner som liker menn uten hår. Så hjelper ikke å spørre oss kvinner, vi finner forskellige ting atraktivt. Hår på brystet er ekkelt. Hår på hode er et must for min del. Anonymkode: 9f15a...25a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #37 Skrevet 8. april 2018 Dere kvinner som vil ha menn med hår på hode, har det noe å si om håret er tynt? Føler tråden endret gradvis fokus til "skinhead" Anonymkode: 96ebe...b75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå