Gå til innhold

Dere som har/har hatt Perioral dermatitt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere bare utslettet og når det er vekke så er huden fin? 

Jeg har fått litt sprengte blodkar rundt nesen, og har tatt laser på det et par ganger. Går ikke vekk.

Men føler at huden mellom overlippen og nesen er brun, brunere enn resten av ansiktet. Skikkelig stygt. Noen som kjenner seg igjen? Vil det aldri gå tilbake til sånn som huden var før? Akkurat som det ser ut som jeg har bart, bare at det er ikke hår der. 

Føler meg så utrolig stygg! 😞 Komplekser herfra til evigheten. 

Takk for svar! 🙏🏼

Anonymkode: c51dc...965

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt noen som har tips og råd? 🙏🏼 

~ Ts. 

Skrevet

Svovelkremen til elixir cosmoceuticals tar iallfall begynnende anfall hos meg! 

Ang sprengte blodkar må man vel zappe dem m laser...:( 

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg blir huden fin når de går bort ja. Jeg synes det er så rart; jeg kan våkne en morgen og være full i prikker (hos meg er det også rundt øyne og nese) og dagen etter er de fleste borte! Det har med at jeg smører med rozex når jeg får utslett, men det er ikke alle prikkene rozex tar knekken på. Jeg skulle vel vært hos hudlege.

Anonymkode: 6b7b4...5e2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke en eneste prikk når jeg går på medisiner. Nå tar jeg bare tabletter, orket ikke kremen mer. Men huden over lippen ser fremdeles mørkere ut enn resten av ansiktet. 

~ Ts. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt 2 utbrudd, og huden min er helt fin ellers. Hvis huden din er mørkere noen områder, kan det komme av hyperpigmentering. Obagi har et produkt, "brightenex", som visstnok skal være veldig effektiv mot pigmentforandringer i ansikt. 

Anonymkode: ab956...2b5

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke type "prikker" er det dere har opplevd? Jeg tror kanskje jeg har perioral dermatitt, men jeg har ingen røde områder eller prikker. Jeg får istedenfor ørsmå gule prikker som nærmest kan ligne på kviser, men som er helt overfladiske og som helt klart ikke er kviser. Bare jeg stryker en negl litt hardt så "popper" prikken. De er ørsmå, og jeg har gjerne 2 - 5 stykker i ansiktet til enhver tid. (Spesielt rundt munnen, og gjerne mellom øyenbrynene).

Anonymkode: e8196...885

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...