Gjest Tessa77 Skrevet 19. februar 2005 #1 Skrevet 19. februar 2005 Synes alle her på KG at sine samboers venner er ok. Jeg synes at flere (ikke alle) av sambeoers venner er ganske håpløse :-? Noen av dem er veldig opptatt av penger og status. Noen driver med mye svartjobbing :evil: og kjøper seg dyre klær og biler for pengene.. og trur at de er så kuule. De er veldig flinke til å skryte, og da pleier jeg minne dem på at de jobber svart og da blir de sure gitt. Jeg synes også at damene til disse gutta virker litt blåste som faller for snakket. Så derfor prøver jeg å undvike disse vennene og damene. Samboer synes at det er dårlig gjort av meg. Hva synes dere?? Tessa
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #2 Skrevet 19. februar 2005 Jeg synes det er bedre at du unngår dem enn at du putter opp en falsk fasade når du er rundt dem.
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #3 Skrevet 20. februar 2005 Det var litt av en historie, Swan. Jammen er det mange rare folk der ute.
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #4 Skrevet 20. februar 2005 Min kjære har noen få men til gjengjeld veldig gode venner som alle er skikkelige og ordentlige gutter. Jeg vet jeg er heldig. Jeg synes jeg selv fortjener litt av æren for at vi alle har et godt forhold, siden jeg helt fra forholdets begynnelse la et godt grunnlag for vennskap mellom meg og hans kamerater. Jeg gjorde det helt klart at jeg ikke var ute etter å stjele deres bestevenn fra dem og at jeg ikke har problemer med guttekvelder, gutteturer etc.
nat26 Skrevet 20. februar 2005 #5 Skrevet 20. februar 2005 Min kjære har noen få men til gjengjeld veldig gode venner som alle er skikkelige og ordentlige gutter. Samme her
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #6 Skrevet 20. februar 2005 Kjæresten min har mange venner, noen er litt for rølpete etter min smak, men alle er oppegående og hyggelige/høflige folk. De nærmeste vennene er kjempesnille og bra gutter, selv om jeg kan føle meg som femte hjul på vogna når de diskuterer dataspill fra åttitallet. Men hva så? De er ikke MINE nærmeste venner, og jeg forbeholder meg retten til å ikke være med hver gang de treffes. Noe vi har kranglet om fordi kjæresten har følt det som jeg ikke "gidder" eller demonstrativt ikke vil... Jeg er glad han har venner jeg liker og respekterer - det er jo også et signal om at han er en hyggelig fyr som velger venner med omhu, og som blir likt av ditto. Hadde helt klart reagert hvis et flertall av vennene hans var usympatiske og brautende, feks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå