Gå til innhold

Sjef som sier jeg kan spise hva jeg vil..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i kafé og sjefen sier jeg har lov til og ta det jeg vil.. Men hvor innafor er det egentlig?  Jeg spør aldri fordi jeg føler det er tigging. Men hun sier det på eget initiativ. 

Føler nesten det er frekt å spise gratis selv om hun sier det er greit?  Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: 8df26...db4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud prat om å lage problemmer ut av ingenting. sier sjefen det er greit sier det greit.

• Liker 7
Skrevet

Hvis sjefen hadde sagt det hadde jeg selvsagt spist. Hvorfor i all verden skulle du ikke gjøre det? 

• Liker 1
Skrevet

Hvis du føler det er frekt så betal for maten. Da vil sjefen din se rart på deg.

• Liker 2
Skrevet

Siden du jobber der, og din sjef uoppfordret har sagt at det er fritt frem, så er det virkelig ikke noe å lure på. 

• Liker 1
Skrevet

Ville forsynt meg i moderate mengder.

• Liker 4
Gjest boblebrist
Skrevet

Jeg har jobbet en del med mat, og det er ganske vanlig at man får gratis lunsj etter min erfaring. Ingen grunn til å fråtse, men la for all del sjefen spandere mat på deg. Spesielt når det er sjefens eget i initiativ. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i Choice-kjeden og vi blir trukket en fast sum i lønna pr dag for mat, uansett om vi spiser der eller ikke. Så da er det bare å spise så mye som mulig. :fnise:

Anonymkode: ad3ce...6d7

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, GammelSierraFan said:

Siden du jobber der, og din sjef uoppfordret har sagt at det er fritt frem, så er det virkelig ikke noe å lure på. 

Så enkelt er det ikke. Kanskje sjefen selv stjeler, og vil ha med andre på ulovlighetene for å beskytte seg selv? 
Er sjef = eier, er det jo greit, da,

Anonymkode: 6dcda...862

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så enkelt er det ikke. Kanskje sjefen selv stjeler, og vil ha med andre på ulovlighetene for å beskytte seg selv? 
Er sjef = eier, er det jo greit, da,

Anonymkode: 6dcda...862

Det tviler jeg på. I og med at det er en kafé du jobber på, har du nok vært såpass heldig at gratis lunsj er en frynsegode der. 

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: bcb3b...6ad

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr selvfølgelig ikke at du skal ta det største og dyreste med dessert hver eneste dag, man må jo beherske seg. 

Anonymkode: ccb94...24b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...