AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1 Skrevet 6. april 2018 Hei, Lurer litt på om noen her inne har opplevd liknende symptomer (som nevnt nedenfor) før dere fikk en positiv test. Ca. 10-12 dager etter eggløsning hadde jeg en slags blødning som varte i 1 - 2,5 dager. BEKLAGER KOMMENDE DETALJERT INFO: Det kom bittelitt rosa-aktig blod/utflod den første dagen, og litt brunfarget blod/utflod neste dag. Det var ikke mye i det hele tatt, og det minnet ikke om menstruasjon. Jeg har aldri hatt noe liknende før. Siden dette (begynte fredag 30. mars) har jeg hatt mye magekramper. Trodde kanskje at jeg kom til å få mensen, for jeg får ofte litt kramper en dag før menstruasjon eller på selve dagen. Men ingenting skjer. Føler meg ikke kvalm, bare sliten (men har nylig vært syk, så det er kanskje ikke så overraskende), og med disse plagsomme magekrampene som varer i flere timer i strekk, i flere dager. Dessuten føler jeg meg KJEMPE oppblåst, som er vanlig rundt den tiden jeg får mensen, men det går liksom ikke over. Har også litt vondt helt nederst i ryggen nå de siste 3 dagene. Alle magekrampene og følelsen av å være kjempe oppblåst har pågått helt til i dag, altså i 1 uke, men i dag har jeg også vært veldig dårlig i magen med hyppige toalettbesøk. Har vanligvis en 28-dagers syklus, men i dag er dag 30, og testen jeg tok i dag morges viste negativ. Det kan godt hende at jeg er sen pga. stress og sykdom, men er det noen som har opplevd noe av det samme? Eventuelt når fikk dere en positiv test? Setter pris på alle svar! Vet jo at det ikke er annet jeg kan gjøre enn å vente, men jeg føler meg så rar. Er som regel veldig aktiv, og det er jeg ikke i nærheten av å være nå! Lurer på om det er tidlige symptomer, eller om jeg bare er syk/dårlig og i ferd med å få mesen. Anonymkode: 6e00f...d90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå