Thomasine Skrevet 19. februar 2005 #1 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei, håper noen her kan hjelpe meg!! Jeg har noen "vortelignende nupper" på halsen. De står litt ut - dvs. de er vel ca. 2 mm lange og henger seg ofte fast i kjeder, håret mitt og gensre... :-? :evil: Legen sier jeg ikke behøver bry meg med dem, men jeg liker dem ikke. Han kunne godt fryse dem bort, men han mente det ikke var nødvendig... :o Hva vet vel han, det er ikke han som har dem... Noen tips til å bli kvitt dem?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pussicat Skrevet 20. februar 2005 #2 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg hadde noe sånt under armen for en del år siden. Fikk beskjed om at det var føflekk på stilk. Falt til slutt av av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #3 Del Skrevet 20. februar 2005 Hvis legen sier at han kan fryse dem bort så be han gjøre det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg hadde noe sånt under armen for en del år siden. Fikk beskjed om at det var føflekk på stilk. Falt til slutt av av seg selv. Ja, de har falt av hos meg også, men må komme igjen for jeg har noen igjen... :-? Har frøset vorter før og gruer meg, men hvis ingen har andre råd må jeg vel det... :-? :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå