Gå til innhold

Barn tatt fra fosterforeldre, tilbakeført biol.foreldre. Går dårlig....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal jeg gjøre. Ser, på avstand, at et barn ikke har det så bra som før. Gutten var i fosterhjem. Jeg vet han hadde det bra da. Det har jeg forhørt meg om via folk som kjenner fosterfamilien. Så søkte foreldrene om å få han tilbake. Og jeg bor i nærheten av dem og ser en gutt nesten daglig, av forskjellige grunner (men på avstand), som ikke ser glad ut. Han ser trist ut, mor evner ikke være til stede, barnet er ustelt. Jeg har til og med sett dem ta barnet ut på trilletur midt på natten.

Altså hva kan jeg gjøre. Det blir jo ikke noe håndfast å gi til barnevernet. Jeg har fått høre at gutten var glad og lykkelig i fosterjemmet, men det er i alle fall han ikke nå.

Anonymkode: 1cd0c...0c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

BV er sikkert i bildet enda, men jeg syns du burde melde fra uansett. Syns det var håndfast nok det du skriver om her. 

Anonymkode: ed55e...7b1

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

De som triller om natten gjør som oftest det fordi de har et urolig barn som sovner i vogna, men ikke i senga si.

Anonymkode: 050aa...843

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som triller om natten gjør som oftest det fordi de har et urolig barn som sovner i vogna, men ikke i senga si.

Anonymkode: 050aa...843

Vet det. Ikke heng dere opp i det med natt-trilling, det er bare en av mange ting jeg stusser på.

Anonymkode: 1cd0c...0c8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på trilletur mye på kveld/natt da eldste var liten siden han var urolig og roet seg ikke i senga. Om dette er tilfelle her, vet ikke jeg, men å trille ute etter mørkets frembrudd er ikke bekymringsfullt i seg selv.

hvor gammelt er dette barnet? Hvis barnet har blitt flyttet fra foreldre-til beredskapshjem- til fosterforeldre-tilbake til foreldre er det ikke rart at hen er utrygg. Dette var barnevernet også, og jeg regner med at de følger tett opp. Du kan jo melde fra hvis du er bekymra, men mest sannsynlig er barnevernet veldig innvolvert allerede.

Anonymkode: 56ff9...a5a

• Liker 1
Gjest Badematte
Skrevet

Ta kontakt med BV og fortell om det du ser. Udugelige foreldre fortjener ikke å ha barn.

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med bv du å fortell det du ser så sjekker de det opp og du får ro i sjela. 

Anonymkode: fa0be...07e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...