Gå til innhold

Hvordan spør om vi er på vei til å bli kjærester, uten å være needy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet i tre måneder neste uke, og har fremdeles ikke tatt noen prat om det. 

Jeg vil ikke kreve hverken det ene eller det andre, så jeg lurer på hvordan ta det opp uten å virke needy oh krevende? 

Anonymkode: 8d458...543

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør hva han tenker om dere? Om dere fremdeles er i bli-kjent-fasen eller om han kan se for seg at dere blir sammen. Trenger ikke være vanskeligere enn det.

Anonymkode: 8b24e...315

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han ser på deg som lettvint sex og kos, ikke noe mer.

Anonymkode: 13c75...9c1

Skrevet

Det er jo bare å spørre. Det er ikke needy å ville vite hva den andre tenker. Etter 3 mnd bør man jo ha noen tanker om hva man ser for seg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ser på deg som lettvint sex og kos, ikke noe mer.

Anonymkode: 13c75...9c1

Sånne svar som dette er så kvalme. Det er ingenting ts forteller som gjør at du kan tolke det på denne måten. Hun spør om hvordan spørre om de er et par og er usikker på hvordan.

Anonymkode: 8b24e...315

• Liker 16
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har datet i tre måneder neste uke, og har fremdeles ikke tatt noen prat om det. 

Jeg vil ikke kreve hverken det ene eller det andre, så jeg lurer på hvordan ta det opp uten å virke needy oh krevende? 

Hvis dere har sex så er det nok på tide å bli kjærester ja, hvis ikke så kan han finne på å stikke kuken sin i noen uten kondom og så plutselig har du sånne små husdyr i trusa.

AnonymBruker
Skrevet

Man er ikke needy og krevende for å kartlegge hva man faktisk bruker tiden og følelsene sine på. Det er din rett!
Bare spør rett ut "syns du ikke vi har datet en stund nå? kan du se for deg oss to etablere en fremtid sammen? hva skal vi definere oss som ? :) "  og hvis han sier njaaaaaaa njoooo njææææ tare som det kommer, orker ikke stresse, vi har det jo fint nå, vel da er han useriøs som kjæreste emne og vil bare ha en fuckfriend å være glad i i stedet og å holde på vent.

Anonymkode: 3a130...4e1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Altså.. Hva gjør dere, da? Spiser ute og sånn? Har dere kyssa? Hvis dere har kyssa, er dere kjærester. Om han vil det eller ikke ;)

Anonymkode: be60f...bd1

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Altså.. Hva gjør dere, da? Spiser ute og sånn? Har dere kyssa? Hvis dere har kyssa, er dere kjærester. Om han vil det eller ikke ;)

Spiser ute, trening, kino, museer, turer i skog og mark. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Sorry, what? En er ikke kjærester kun fordi en har kysset og gått på noen dater.

Anonymkode: 762fc...c37

• Liker 3
Gjest Badematte
Skrevet

Spør; "vil du værra med meg hjem inatt, vil du sov i samme seng inatt" :tellesauer:

AnonymBruker
Skrevet

Du nevner fritidsaktiviteter, men kysser dere og har sex også? Hvis dere gjør det, kan du bare spørre ham. Hvis ikke, har dere gått i vennefella.

Anonymkode: 738b8...d91

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter 2 månder sa jeg til samboeren min du vet vi er ilag nu ja? Orker ikke kaste bort tid på mennesker som ikke føler det samme som meg. U aint gettin it free :mynona:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, what? En er ikke kjærester kun fordi en har kysset og gått på noen dater.

Anonymkode: 762fc...c37

De har datet i tre måneder, så det er på tide å bli kjærester da.

Gjest supernova_87
Skrevet

Herlighet for en absurd verden. Der kvinner er så redde for å være kravstore selv bare ved de enkleste forventninger. Å ta EN PRAT om "hva vi er" og "hvor vi vil" er ikke å være kravstor eller needy. 

Du trenger ingen tips til hvordan: bare gjør det, en enkel prat. Nettopp det å gjøre noe stort ut av det med om og men og tusen råd fra andre er det som gjør situasjonen needy. Vi jenter må lære oss å stole mer på oss selv! Lykke til! 

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Du nevner fritidsaktiviteter, men kysser dere og har sex også? Hvis dere gjør det, kan du bare spørre ham. Hvis ikke, har dere gått i vennefella.

Anonymkode: 738b8...d91

Ja, det gjør vi. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri spurt, men foretrukket at han sa noe om det av seg selv. Så jeg ville ikke tenkt på det. Det får komme når det kommer.

Anonymkode: 8d044...72c

• Liker 1
Skrevet
På 6.4.2018 den 22.16, AnonymBruker skrev:

Man er ikke needy og krevende for å kartlegge hva man faktisk bruker tiden og følelsene sine på. Det er din rett!
Bare spør rett ut "syns du ikke vi har datet en stund nå? kan du se for deg oss to etablere en fremtid sammen? hva skal vi definere oss som ? :) "  og hvis han sier njaaaaaaa njoooo njææææ tare som det kommer, orker ikke stresse, vi har det jo fint nå, vel da er han useriøs som kjæreste emne og vil bare ha en fuckfriend å være glad i i stedet og å holde på vent.

Dette.

Skrevet
På 7.4.2018 den 1.44, Rainstorm skrev:

Herlighet for en absurd verden. Der kvinner er så redde for å være kravstore selv bare ved de enkleste forventninger. Å ta EN PRAT om "hva vi er" og "hvor vi vil" er ikke å være kravstor eller needy. 

Du trenger ingen tips til hvordan: bare gjør det, en enkel prat. Nettopp det å gjøre noe stort ut av det med om og men og tusen råd fra andre er det som gjør situasjonen needy. Vi jenter må lære oss å stole mer på oss selv! Lykke til! 

Vi må lære oss å sette egne behov foran menns.

AnonymBruker
Skrevet

Spør man egentlig om sånt når man er voksne?

Anonymkode: 5a3b9...67c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...