Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, enda en lei sak fra dette sykehuset...:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=267388

Skjønner ikke at noen tør føde der lengre... :roll:

Synes jeg har lest om så mange tilfeller hvor det har gått eller kunne godt galt i det siste... :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Enig, dette sykehuset ville jeg ha styrt unna- som alt annet i Østfold!

De er Raymon'er hele gjengen. :-x

• 1 måned senere...
Skrevet

Er ikke så lenge siden jeg hørte en kommentar om dette. Det ble forklart med at det ikke var noen flere ulykker ved sykehusene i Østfold enn andre steder, men at det var et veldig aktivt pasientombud i Østfold som fikk satt fokus på mye.

Uansett, leger er mennesker og mennesker gjør dessverre feil - for leger kan imidlertid feil bli skjebnesvangre.

Jeg vil bare si heia til et aktivt pasinetombud. Fint at det settes fokus på saker, så kan kanskje omfanget begrenses noe.

Synes forresten jeg alltid har hørt negativ omtale om sykehusene i Østfold. Men det kan da ikke være sånn at de er så mye verre (eller mindre gode) enn andre sykehus? Det ville vel ikke blitt akseptert av de rådende myndigheter?

Skrevet

Pga sykdom er alle mine svangerskap risikosvangerskap. På tross av at jeg bor i Østfold, har jeg fått klar beskjed fra Rikshospitalet om at alle mine sv.skap/fødsler skal foregå der, fordi SØF (Fredrikstad) ikke vil kunne takle det.

Synes det er signal nok om hvilken kompetanse som finnes på SØF......PÅ et tidspunkt ble det flyttet leger fra Riksen til SØF for å lære opp legene der. Men man kan jo lure på i hvilken grad det har hjulpet.

Det kan skje feil på alle sykehus - Riksen inkludert - men synes nå at SØF har brukt opp kvoten sin - opptil flere ganger!

Skrevet

Det blir litt sånn ond sirkel,for de gode legene slutter for det er så mye blest om sykehuset, så sliter de med å få nok leger til å fylle turnusen så de som jobber der blir overarbeidet og slitne..

Skrevet

Ærlig talt...dette må da kunne ordnes opp i! :o

Det kan da ikke aksepteres at vi skal ha et dårlig sykehustilbud i et fylke fordi det alltid har vært sånn? Det er da snakk om folks helse.

Noen som vet om det gjøres noe for å endre på dette?

Må være alt annet enn ok å vite at man hører innunder et sykehus hvor det gjennom en årrekke har blitt begått mange feil.....fordi det er sånn. :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...