Gjest Mandarinskall Skrevet 6. april 2018 #1 Skrevet 6. april 2018 Dere som har rampunger som ikke klarer å oppføre seg. Skjønner dere at dere må lære dere å snakke til dem sånn at de kan forstå grenser? De er slemme mot andre unger av en grunn enten de er tjuvradder, slår dem eller sier stygge ting til dem. Ta dere i nakken og få øya vekk fra iPhonen!
Gjest Badematte Skrevet 6. april 2018 #2 Skrevet 6. april 2018 Jeg kan forstå hva du mener, selv om jeg synes du bruker et vulgært språk. Moderer deg litt for videre diskusjon i denne tråden.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #3 Skrevet 6. april 2018 7 minutter siden, Badematte skrev: Jeg kan forstå hva du mener, selv om jeg synes du bruker et vulgært språk. Moderer deg litt for videre diskusjon i denne tråden. Hva er vulgært med sproget til ts? Jeg ser ingen banneord eller andre ubehøvlede ord. For øvrig helt enig med ts. Anonymkode: 8ad73...0c6 3
Gjest Badematte Skrevet 6. april 2018 #4 Skrevet 6. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er vulgært med sproget til ts? Jeg ser ingen banneord eller andre ubehøvlede ord. For øvrig helt enig med ts. Anonymkode: 8ad73...0c6 Bruken av ordet "tjuvradder" ser jeg på som meningsløst feks.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #5 Skrevet 6. april 2018 3 timer siden, Gjest Mandarinskall skrev: Dere som har rampunger som ikke klarer å oppføre seg. Skjønner dere at dere må lære dere å snakke til dem sånn at de kan forstå grenser? De er slemme mot andre unger av en grunn enten de er tjuvradder, slår dem eller sier stygge ting til dem. Ta dere i nakken og få øya vekk fra iPhonen! Ingen barn er slemme, de gjør bare i blant ting uten å tenke seg om. Møtte et barn i en barnehagen en gang som presenterte seg med å si at hn var den slemme i barnehagen. Prøvde å overbevise meg ved å fortelle at hn slo og spyttet. Foreldrene fortalte meg senere hvor slitsom hn var og alt det gale hn gjorde. Ved adhd finnes det altså en årsak til lite gjennomtenkte handlinger. Hvordan løser man det? Jo ved barnet jeg har hatt hos meg ofte så har jeg brukt tid på å forklare hva som skjer av alle handlingene. Vi har snakket om andre menneskers følelser ofte! Anonymkode: 0d977...66c
Gjest Badematte Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen barn er slemme, de gjør bare i blant ting uten å tenke seg om. Møtte et barn i en barnehagen en gang som presenterte seg med å si at hn var den slemme i barnehagen. Prøvde å overbevise meg ved å fortelle at hn slo og spyttet. Foreldrene fortalte meg senere hvor slitsom hn var og alt det gale hn gjorde. Ved adhd finnes det altså en årsak til lite gjennomtenkte handlinger. Hvordan løser man det? Jo ved barnet jeg har hatt hos meg ofte så har jeg brukt tid på å forklare hva som skjer av alle handlingene. Vi har snakket om andre menneskers følelser ofte! Anonymkode: 0d977...66c Ja de må læres opp og det er bra. Ikke så greit alltid for slike barn. Bra h*n har deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå