AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1 Skrevet 6. april 2018 Jeg er bare nysgjerrig på dette. Selv om jeg har erfart å høre at jeg er kul og hyggelig, så blir jeg liksom ofte nedprioritert. Noen som har erfart liknende? Altså eksempelvis kan jeg ofte bli slettet fra sosiale medier hos enkelte jeg har kjent en stund, mens de følger felles venner som har kjent hverandre like godt som de har kjent meg. Eller at de heller velger å bli venn med den andre personen, mens jeg blir stående som den "ukule". Akkurat som at jeg ikke er verd å ha som venn... Eller selv om jeg blir kjent med noen så stopper vennskapet på et stadie. Akkurat som at noen sprer rykter om meg om at jeg er fæl av noe slag. Og følelsen av at et rykte spres om meg er faktisk den beste forklaringen jeg har på dette. Det går liksom ofte fra at folk liker meg til at de skyr unna.... Ofte tror jeg faktisk at et rykte har blitt spredt... Jeg skjønner faktisk ikke... Har jeg noen forferdelige rare antenner? Men jeg har spurt mine aller nærmeste og de skjønner heller ikke... Noen har forklart meg at jeg er "truende pen" eller noe, men jeg synes bare det er teit?? Jeg ser ellers på meg selv som et genuint godt menneske, og jeg baksnakker ikke og lager ikke drama... Jeg har kjæreste og har gode venner, men ellers skyr enkelte unna meg. Er noe rart med meg...? Dette kan helt sikkert misforstås. Har store problemer med å formulere meg ordentlig her, skjønner liksom ikke problemet helt. Anonymkode: 10e30...caf
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #2 Skrevet 6. april 2018 «Noen har forklart meg at jeg er truende pen»...Mulig det går et rykte om at du er innbilsk? Anonymkode: 39cdf...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #3 Skrevet 6. april 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er bare nysgjerrig på dette. Selv om jeg har erfart å høre at jeg er kul og hyggelig, så blir jeg liksom ofte nedprioritert. Noen som har erfart liknende? Altså eksempelvis kan jeg ofte bli slettet fra sosiale medier hos enkelte jeg har kjent en stund, mens de følger felles venner som har kjent hverandre like godt som de har kjent meg. Eller at de heller velger å bli venn med den andre personen, mens jeg blir stående som den "ukule". Akkurat som at jeg ikke er verd å ha som venn... Eller selv om jeg blir kjent med noen så stopper vennskapet på et stadie. Akkurat som at noen sprer rykter om meg om at jeg er fæl av noe slag. Og følelsen av at et rykte spres om meg er faktisk den beste forklaringen jeg har på dette. Det går liksom ofte fra at folk liker meg til at de skyr unna.... Ofte tror jeg faktisk at et rykte har blitt spredt... Jeg skjønner faktisk ikke... Har jeg noen forferdelige rare antenner? Men jeg har spurt mine aller nærmeste og de skjønner heller ikke... Noen har forklart meg at jeg er "truende pen" eller noe, men jeg synes bare det er teit?? Jeg ser ellers på meg selv som et genuint godt menneske, og jeg baksnakker ikke og lager ikke drama... Jeg har kjæreste og har gode venner, men ellers skyr enkelte unna meg. Er noe rart med meg...? Dette kan helt sikkert misforstås. Har store problemer med å formulere meg ordentlig her, skjønner liksom ikke problemet helt. Anonymkode: 10e30...caf Har du noen tanker om hva et eventuelt rykte kan gå ut på? Anonymkode: 70803...3eb 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #4 Skrevet 6. april 2018 Jeg skjønner at det med "pen" kan misforstås, og jeg skammes for å i det hele tatt skrive det... Jeg aner liksom ikke hva ryktet kan ha vært heller, jeg bare opplever at folk trår unna etter en viss periode... Og jeg føler meg ganske normal, føler ikke egentlig at det er så mye rart med meg... Men noe må det jo være... Anonymkode: 10e30...caf 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #5 Skrevet 6. april 2018 Kanskje du prøver å bli venn med feil personer/omgangskrets? At du prøver å passe inn et sted hvor du egentlig ikke hører hjemme? Slik at andre luker seg selv ut. Anonymkode: 70803...3eb
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #6 Skrevet 6. april 2018 Jeg vet ikke. Jeg holder i hvert fall på vennene mine. Selv om det går rykter om dem. Er det ikke det venner er der for? Anonymkode: 70803...3eb
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #7 Skrevet 6. april 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: «Noen har forklart meg at jeg er truende pen»...Mulig det går et rykte om at du er innbilsk? Anonymkode: 39cdf...dd8 Er det så galt å kjenne sine svakheter og styrker ? Er du sjalu på noen med selvinnsikt og må sette de på plass med janteloven ? Har merket det selv, at folk misliker meg og skal dra meg ned med engang jeg viser selvinnsikt og i hvert fall når jeg hevder meg og snakker om mine styrker... Anonymkode: 682e5...a04
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #8 Skrevet 6. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du prøver å bli venn med feil personer/omgangskrets? At du prøver å passe inn et sted hvor du egentlig ikke hører hjemme? Slik at andre luker seg selv ut. Anonymkode: 70803...3eb Godt poeng, du høres veldig god og varm ut ts,i samfunnet som er blitt mer kynisk kan vi ofte oppsøke feile"gjenger" og bli skuffet, men vi finner våre tilslutt 💗💗💗 Anonymkode: 60358...e1d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #9 Skrevet 6. april 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er bare nysgjerrig på dette. Selv om jeg har erfart å høre at jeg er kul og hyggelig, så blir jeg liksom ofte nedprioritert. Noen som har erfart liknende? Altså eksempelvis kan jeg ofte bli slettet fra sosiale medier hos enkelte jeg har kjent en stund, mens de følger felles venner som har kjent hverandre like godt som de har kjent meg. Eller at de heller velger å bli venn med den andre personen, mens jeg blir stående som den "ukule". Akkurat som at jeg ikke er verd å ha som venn... Eller selv om jeg blir kjent med noen så stopper vennskapet på et stadie. Akkurat som at noen sprer rykter om meg om at jeg er fæl av noe slag. Og følelsen av at et rykte spres om meg er faktisk den beste forklaringen jeg har på dette. Det går liksom ofte fra at folk liker meg til at de skyr unna.... Ofte tror jeg faktisk at et rykte har blitt spredt... Jeg skjønner faktisk ikke... Har jeg noen forferdelige rare antenner? Men jeg har spurt mine aller nærmeste og de skjønner heller ikke... Noen har forklart meg at jeg er "truende pen" eller noe, men jeg synes bare det er teit?? Jeg ser ellers på meg selv som et genuint godt menneske, og jeg baksnakker ikke og lager ikke drama... Jeg har kjæreste og har gode venner, men ellers skyr enkelte unna meg. Er noe rart med meg...? Dette kan helt sikkert misforstås. Har store problemer med å formulere meg ordentlig her, skjønner liksom ikke problemet helt. Anonymkode: 10e30...caf Har opplevd dette selv og nå vet ikke jeg hva slags folk du henger med osv. Men det kan være at de er sjalu og truet. Finner ingen annen grunn. Fordi som jeg har erfart selv så er det de som er fæle som manipulerer andre og vennene dine til å snu ryggen til deg pga misforståelser og usikkerhet. Du må skaffe deg trofaste venner med ryggrad og baller. De som ser jævlige ut og har en jævlig personlighet er de som alltid slipper unna med det meste og det kan oppfattes urettferdig, det er de som får alle vennene og popularitet. Anonymkode: 682e5...a04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå