AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1 Skrevet 6. april 2018 Hvilke årsstudium kan være lure å ta før man begynner å gå på psykologistudiet? (vil av ulike årsaker ikke starte rett på psykologi) Anonymkode: 659ef...0d3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #2 Skrevet 6. april 2018 Noen innen kultur f.eks, siden det er mye migrasjon og vi har mange innvandrere som har en annen bakgrunn enn oss og ser ting på en annen måte. Sosiologi, sosialantropologi... Anonymkode: 2ee9e...918
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #4 Skrevet 6. april 2018 Sier meg enig med AB over, pedagogikk Anonymkode: f85ff...99e 1
Ullvott Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 Foruten sosiologi og pedagogikk, som allerede er nevnt, ville jeg vurdert tema som ernæring mat og helse (fordi psykologer garantert kommer borti folk som har problemer med maten), sosialpedagogikk, ungdomskunnskap, ungdomssosiologi eller internasjonal/interkulturell forståelse (obs: sistnevnte tilbys flere steder, og en del av dem ser ut til å være orientert mot misjon, uhjelp eller kirkelig arbeid. Personlig ville jeg vurdert at det ikke akkurat er den vinklingen som er mest relevant, og vurdert studier med et mer livssynsnøytralt bakteppe.) Alle disse studiene vil kunne gi nyttig og relevant kompetanse for en psykolog. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #7 Skrevet 7. april 2018 Muligens biologi? Anonymkode: 9fd34...c13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå