Gå til innhold

Ønsker mann på over 185 og høy utdannelse. Dumt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Er det for mye å kreve/håpe på en mann på som er minst 185 cm høy og med minst like høy utdannelse som meg selv? (Utdanner meg til sivilingeniør.) Ja , veit det er jævla overflatisk, og såklart er det også mye annet som spiller inn. Jeg har i noen tilfeller vært betatt av menn uten disse "egenskapene", men ser jeg har en sterk tendens til å trekkes mot sånne typer menn. Jeg har lest her at mange jenter ikke bryr seg så mye om høyde, så det burde ikke være alt for stor konkurranse haha..
Spørsmålet er egentlig - er dette for "høye krav". Krever jeg for mye? Jeg er selv ganske pen, og i god form, og smart.

Anonymkode: fc48b...8e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du er korrupt. 

Anonymkode: 647ad...d38

• Liker 7
Gjest revestrekjenta
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker said:

hva mener du med det? jeg overlater gjerne de høye mennene til andre. Jeg er mest intereisert i de på under 180

Endret av revestrekjenta
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor skulle det være dumt? Ser ikke noe galt i det i det hele tatt.
Eller høye krav? Nope!

Anonymkode: c9f2d...1a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn over 185 cm med god utdannelse høres da ikke ut som et urimelig høyt kriterium? Burde være mulig å finne. 

Anonymkode: 05944...c4e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Til tross for hva mange hevder her, så ER høyde en ganske stor greie for mange kvinner. Så du har to deler av saken; at det er færre menn å ta av jo høyere de skal være, og at det er mer kamp om disse mennene blant andre kvinner.

Men selvsagt hvis du er pen og ung og jevnt over har mange attributter som menn ser etter, så bør det gå fint. Men hvordan du 'ligger an' her vet du vel egentlig allerede?

Anonymkode: 8f292...be8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Menn over 185 cm med god utdannelse høres da ikke ut som et urimelig høyt kriterium? Burde være mulig å finne. 

håper det! Såklart ikke alle innom her om er attraktive heller da, det sier seg jo selv. Liker ikke lubne menn f.eks., og må være OK pen og litt sprek.:) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Til tross for hva mange hevder her, så ER høyde en ganske stor greie for mange kvinner. Så du har to deler av saken; at det er færre menn å ta av jo høyere de skal være, og at det er mer kamp om disse mennene blant andre kvinner.

Men selvsagt hvis du er pen og ung og jevnt over har mange attributter som menn ser etter, så bør det gå fint. Men hvordan du 'ligger an' her vet du vel egentlig allerede?

Får masse oppmerksomhet og sånn, og masse matcher på tinder med slike. Utover dette har jeg hatt noen korte forhold/sex-forhold med slike menn, men de har dessverre ikke villet noe mer.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

håper det! Såklart ikke alle innom her om er attraktive heller da, det sier seg jo selv. Liker ikke lubne menn f.eks., og må være OK pen og litt sprek.:) 

Hehe. Hvis lista blir for lang, kan mannen bli litt vanskelig å finne ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæ? :klo:

Anonymkode: d97f1...3e2

• Liker 1
Gjest GiftMann38
Skrevet

Høres ut som dette er innen rekkevidde. For min del var det viktig for meg å finne ei dame med god utdannelse og det har jeg inntrykk av at er viktig for mange i mitt sjikt.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får masse oppmerksomhet og sånn, og masse matcher på tinder med slike. Utover dette har jeg hatt noen korte forhold/sex-forhold med slike menn, men de har dessverre ikke villet noe mer.. 

Det er selvsagt mulig at dere bare ikke var kompatible, men dersom dette går igjen over tid er det dessverre en god sjanse for at du sikter utenfor din liga. 

Utdannelse og høyde går igjen hos de fleste kvinner, så dersom man har disse tingene fullt ut, vil man alltid ha en viss grad av valgmuligheter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes heller du har alt for lave krav. De eneste egenskapene du ser etter i en mann er at han er høy og har fullført en master? 

Anonymkode: b09e1...d30

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, revestrekjenta said:

hva mener du med det? jeg overlater gjerne de høye mennene til andre. Jeg er mest intereisert i de på under 180

Virker som om TS kun er opptatt av status. 

• Liker 1
Skrevet

Det er absolutt ikke overflatisk! Og absolutt ikke et høyt krav. Å finne en høy mann med god utdannelse i Norge skal umulig være noe hokus pokus :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg synes heller du har alt for lave krav. De eneste egenskapene du ser etter i en mann er at han er høy og har fullført en master? 

Nei, absolutt ikke. Mye annet som skal stemme, som ikke er "definerbart". Men det vet jeg når jeg treffer dem. Men jeg har en tendens til å først selektere ut fra dette...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er selvsagt mulig at dere bare ikke var kompatible, men dersom dette går igjen over tid er det dessverre en god sjanse for at du sikter utenfor din liga. 

Utdannelse og høyde går igjen hos de fleste kvinner, så dersom man har disse tingene fullt ut, vil man alltid ha en viss grad av valgmuligheter.

De fleste kvinner er ikke høye? Mange av venninnenene mine har ikke utdannelse, så jeg burde ha en fordel der ift. høyt utdannede menn. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"...såklart er det også mye annet som spiller inn. Jeg har i noen tilfeller vært betatt av menn uten disse "egenskapene", men ser jeg har en sterk tendens til å trekkes mot sånne typer menn." :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De fleste kvinner er ikke høye? Mange av venninnenene mine har ikke utdannelse, så jeg burde ha en fordel der ift. høyt utdannede menn. 

Når jeg sier "går igjen", så mener jeg går igjen som preferanse, ikke som egenskap hos dem selv.

De fleste kvinner vil ha en høy og velutdannet mann, uavhengig av hvor høye eller velutdannede de er selv. Så filtrerer man på disse tingene, konkurrerer man med absolutt alle.

AnonymBruker
Skrevet

185 blir kanskje litt for lavt, selv om det kan gå. 190 + og vi begynner å snakke litt. I tillegg bør han klare 105 kg + i benkpress, 160 kg + i knebøy og 190 kg + i markløft. Synes ikke dette er urimelig, de må ha noe å strekke seg etter. Orker ikke en latterlig liten pinglemann.

Anonymkode: 68ed1...f03

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Når jeg sier "går igjen", så mener jeg går igjen som preferanse, ikke som egenskap hos dem selv.

De fleste kvinner vil ha en høy og velutdannet mann, uavhengig av hvor høye eller velutdannede de er selv. Så filtrerer man på disse tingene, konkurrerer man med absolutt alle.

Hvordan kan du si at "de fleste" kvinner vil ha en høy og velutdannet mann? Finnes det noe statistikk på dette? Ser da andre typer menn i forhold... Tenker kanskje at det først og fremst er de damene med høy utdaning selv som har dette som preferanse... 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...