AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1 Skrevet 6. april 2018 Sorry banning i overskrift, men jeg er mildt sagt forbanna. Jeg skal i min bestevenninne sin bursdag imorgen, eller rettere sagt skulle! Bursdagen har vært planlagt lenge, og jeg og samboer snakket senest om den i går. Han skulle jo være hjemme med barna i morgen, det var avtalen at jeg kunne gå i den bursdagen. Jeg er aldri ute, og denne bursdagen hadde jeg gledet meg til. Så frem til å feire min besteveninne. Samboer har idag vært ute å spilt kamp med venner, og når han kommer hjem forteller han meg at de har bedt han på fest imorgen og han skulle dit. Da sa jo jeg at det går ikke, for vi har hatt en avtale lenge på at jeg skulle gå i den bursdagsfeiringen jeg er bedt i. Da ble han kjempe sur, og sa at han kunne vel like så godt gå ut som meg. Det er jo ikke det som er poenget, men vi hadde jo en avtale. Og en bursdag til en nær venn er viktigere enn fyllefest med kamerater akkurat i morgen. Han mente at jeg fikk ordne barnevakt, og gikk ut sint. Jeg har ikke noen som kan passe på så kort varsel, og jeg kommer tydeligvis ikke noen vei med samboer. Han er så sinnsykt egoistisk! Spørsmålet mitt er, er det jeg som har rett til å bli sint her? Jeg føler det når vi har hatt en avtale lenge, og han hadde ikke glemt det heller. Anonymkode: 85f76...922 9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #2 Skrevet 6. april 2018 Jeg er ledig i morgen, kan være barnevakt jeg Anonymkode: a45ae...28a 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #3 Skrevet 6. april 2018 Det er veldig hyggelig av deg, men det må være noen som jeg kjenner og kjenner barna godt 😊 Ts. Anonymkode: 85f76...922 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 Populært innlegg #4 Skrevet 6. april 2018 HAN får finne en barnevakt, eller bli hjemme med barna. Det her har dere vist om lenge at du skulle i bursdag, da kan han ikke forvente at du skal avlyse din avtale bare fordi han har lyst til å gjøre noe annet. Minn han på at man ikke lenger har luksusen med å være så spontan når man har barn. Anonymkode: 6feb4...295 119
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #5 Skrevet 6. april 2018 Han er en egoist som leker familie når det passer han. Du bør stå på ditt i denne saken, la han bli sur. Anonymkode: 439d7...a76 41
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #6 Skrevet 6. april 2018 Samboeren din er egoistisk og idiot. Er han ofte sånn? Du kan jo nekte han å dra ut, og si avtale er avtale, eller bli hjemme. Er han ofte sånn at han setter seg selv først på den måten, så mådu jo nesten vurdere om du vil leve med det. Er dere skilt, får du hvertfall annenhver helg fri. Anonymkode: 509aa...b1b 17
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #7 Skrevet 6. april 2018 Forstår deg godt! Det er også mest nærliggende at han må ta ansvar for å skaffe barnevakt om han skal gå på fest, i og med dere allerede hadde avtalt at han skulle være hjemme med barna. Anonymkode: 9fd58...da1 9
Christy89 Skrevet 6. april 2018 #8 Skrevet 6. april 2018 Det var dårlig gjort av han. Liker dårlig folk som ikke vil holde avtaler. Avtale er en avtale. Ingen som kan sitte barnevakt? 😕 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #9 Skrevet 6. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ledig i morgen, kan være barnevakt jeg Anonymkode: a45ae...28a Uh, creepy😧. TS, slik som du beskriver situasjonen er samboeren din en egoistisk idiot. Anonymkode: f3d20...338 7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #10 Skrevet 6. april 2018 Det er HAN som i så fall skal fikse barnevakt. Det er HAN som har driti seg ut her! Du får si at en avtale er en avtale, om mulig dra før han får muligheten til å forsvinne fra huset (om du så må henge hos noen i 3 timer før festen). Anonymkode: f9c86...e86 26
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #11 Skrevet 6. april 2018 Si det er greit han drar på festen, men at han ikke trenger å komme hjem. Pakk sakene hans og sett dem på gårdsplassenAnonymkode: 1ff9f...e54 27
exictence Skrevet 6. april 2018 #12 Skrevet 6. april 2018 Det går jo ikke an av ham å mene at det er du som skal skaffe barnevakt. Først og fremst er det du som skal få gå ut siden det var avtalt. Så er det hans ansvar å skaffe barnevakt dersom han også skal ut. Hvor gamle er barna? Kunne du sørget for å gå før ham? Han hadde vel ikke gått fra barna alene? Eller hvis han kunne ha vært så uansvarlig, kunne du da ringt hjem for å få bekreftet at de ikke var alene? Si det til ham først at dette må han sørge for 10
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #13 Skrevet 6. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Si det er greit han drar på festen, men at han ikke trenger å komme hjem. Pakk sakene hans og sett dem på gårdsplassen Anonymkode: 1ff9f...e54 Du tenker at denne saken bør gjøre at han skal dumpes? Anonymkode: b948b...962
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #14 Skrevet 6. april 2018 Just now, AnonymBruker said: Du tenker at denne saken bør gjøre at han skal dumpes? Anonymkode: b948b...962 Han er en egoist. Er det dette han skal lære barna? Anonymkode: 1ff9f...e54 10
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #15 Skrevet 6. april 2018 Ring til kompisen hans og si at samboer ikke kan bli med ut og leke i morgen. Oppfører han seg som et barn får han finne seg i å bli behandlet som et barn. Anonymkode: fa219...601 34
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #16 Skrevet 6. april 2018 Du hadde planer først. Så om han vil på fest så får han fikse barnevakt. IKKE fir på dette TS. For gjør du det så kommer han til å gjøre dette igjen og igjen og igjen, så sett ned foten. Anonymkode: 3906c...274 27
Elghund Skrevet 6. april 2018 #17 Skrevet 6. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er HAN som i så fall skal fikse barnevakt. Det er HAN som har driti seg ut her! Du får si at en avtale er en avtale, om mulig dra før han får muligheten til å forsvinne fra huset (om du så må henge hos noen i 3 timer før festen). Anonymkode: f9c86...e86 Ja, det tenkte jeg også, hvis det virkelig ikke går å snakke fornuft med ham. Si du skal i butikken e.l., og bli borte. (Hvis han stikker da, vet han at det er du som får foreldreretten, hvis barna er ok etter at festene er over.) 8
AnonymBruker 42 Skrevet 6. april 2018 #18 Skrevet 6. april 2018 (endret) "da får DU ordene barnevakt" ? ? ? Makan til frekk en kar! Be han ta seg sammen! Han vet utmerket godt hvem som har "driti på draget" her... Hvis han ikke skjønner såpass er han like dum som han er ego. Endret 6. april 2018 av Beeblebrox 27
Gjest GoldenLioness Skrevet 6. april 2018 #19 Skrevet 6. april 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry banning i overskrift, men jeg er mildt sagt forbanna. Jeg skal i min bestevenninne sin bursdag imorgen, eller rettere sagt skulle! Bursdagen har vært planlagt lenge, og jeg og samboer snakket senest om den i går. Han skulle jo være hjemme med barna i morgen, det var avtalen at jeg kunne gå i den bursdagen. Jeg er aldri ute, og denne bursdagen hadde jeg gledet meg til. Så frem til å feire min besteveninne. Samboer har idag vært ute å spilt kamp med venner, og når han kommer hjem forteller han meg at de har bedt han på fest imorgen og han skulle dit. Da sa jo jeg at det går ikke, for vi har hatt en avtale lenge på at jeg skulle gå i den bursdagsfeiringen jeg er bedt i. Da ble han kjempe sur, og sa at han kunne vel like så godt gå ut som meg. Det er jo ikke det som er poenget, men vi hadde jo en avtale. Og en bursdag til en nær venn er viktigere enn fyllefest med kamerater akkurat i morgen. Han mente at jeg fikk ordne barnevakt, og gikk ut sint. Jeg har ikke noen som kan passe på så kort varsel, og jeg kommer tydeligvis ikke noen vei med samboer. Han er så sinnsykt egoistisk! Spørsmålet mitt er, er det jeg som har rett til å bli sint her? Jeg føler det når vi har hatt en avtale lenge, og han hadde ikke glemt det heller. Anonymkode: 85f76...922 Du går før han. Problem løst
kattaa Skrevet 6. april 2018 #20 Skrevet 6. april 2018 Høres ut som at han mener at barna er ditt hovedansvar. Så jeg tenker jeg ville reagert etter hva jeg vil oppnå. Vil du sitte med hovedansvaret så bli hjemme. Vil du at han skal være en forelder på lik linje med deg, så still krav. 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå