AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1 Skrevet 6. april 2018 Hei! Jeg og familien min skal til Italia i forbindelse med min mors 70-årsdag! Hun har ønsket å dra dit lenge, men hun har veldig dårlig råd, så denne sommeren skal vi til Italia med henne. (Min mann og våre barn). Er det noen som har en morsom måte vi kan avsløre det på? Ideer tas med takk! Anonymkode: 24a94...ce6
Svigermor Skrevet 6. april 2018 #2 Skrevet 6. april 2018 (endret) Det er vel bare å si det rett ut. Det er da mer enn morsomt nok, trenger liksom ikke å lage et sirkus ut av at man skal til Italia heller. Men du kan jo kjøpe en pizza til henne hvis du absolutt må gjøre noe ut av det. Endret 6. april 2018 av Svigermor 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #3 Skrevet 6. april 2018 1 time siden, Svigermor skrev: Det er vel bare å si det rett ut. Det er da mer enn morsomt nok, trenger liksom ikke å lage et sirkus ut av at man skal til Italia heller. Altså jeg orker ikke folk som deg. Det er så slitsomt. Jeg spurte om noe, svar om du vil. Dette har hele tiden vært drømmen hennes, barna og jeg ville bare gjøre noe gøy ut av det. Hvis du ikke har noen ideer, ikke svar da. Høres mer ut som du tar ut bitterheten din her. Anonymkode: 24a94...ce6 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #4 Skrevet 6. april 2018 Skriv det med pasta! Anonymkode: 3f88d...013
Svigermor Skrevet 6. april 2018 #5 Skrevet 6. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Altså jeg orker ikke folk som deg. Det er så slitsomt. Jeg spurte om noe, svar om du vil. Dette har hele tiden vært drømmen hennes, barna og jeg ville bare gjøre noe gøy ut av det. Hvis du ikke har noen ideer, ikke svar da. Høres mer ut som du tar ut bitterheten din her. Anonymkode: 24a94...ce6 Jeg har en ide, jeg la den til litt senere.
Rumle Skrevet 6. april 2018 #6 Skrevet 6. april 2018 Kjøp en rødvinflaske og lag en falsk etikett med masse hint på, så gir dere den i gave og ser hvor lang tid det tar før hun finner det ut?
Lumos Skrevet 6. april 2018 #7 Skrevet 6. april 2018 Kjør på med italiensk flagg, spagetti/pizza, rød og hvit-rutete duk og rødvin! 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #8 Skrevet 6. april 2018 En stor gave som inneholder flere esker. Den kan inneholde både hint (pastaskruer, pizzafyll, bilde av en kunstfigur) og ting man trenger til reise (solbriller, solkrem, gnagsårplaster,osv) så kan det i den innerste esken ligge en lommeparlør og en lapp der står at hun får en reise til Italia på italiensk, slik at hun må oversette det selv:) Anonymkode: 9f1d0...bea 3
Rumle Skrevet 6. april 2018 #9 Skrevet 6. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En stor gave som inneholder flere esker. Den kan inneholde både hint (pastaskruer, pizzafyll, bilde av en kunstfigur) og ting man trenger til reise (solbriller, solkrem, gnagsårplaster,osv) så kan det i den innerste esken ligge en lommeparlør og en lapp der står at hun får en reise til Italia på italiensk, slik at hun må oversette det selv:) Anonymkode: 9f1d0...bea Jaaa! Den var bra! 1
Arabella Skrevet 6. april 2018 #10 Skrevet 6. april 2018 Kjøp en lommeparlør til henne og få den pakket pent inn om mulig i fargene til det italienske flagget.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #11 Skrevet 6. april 2018 Jeg er så utålmodig av meg at jeg hadde fortalt det med en gang Inviter henne på en skikkelig italiensk aften, med pasta eller noe annet, tiramisu, vin, italiensk musikk i bakgrunnen osv. Fortell henne at dere som familie har bestilt tur til Italia, om hvor dere skal og litt hva dere ønsker å se (få med ting som du vet hun ønsker å se og gjøre). Så gir dere gaven hvor hun får vite at hun skal være med også! Anonymkode: d0380...3c4 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #12 Skrevet 6. april 2018 39 minutter siden, Svigermor skrev: Det er vel bare å si det rett ut. Det er da mer enn morsomt nok, trenger liksom ikke å lage et sirkus ut av at man skal til Italia heller. Men du kan jo kjøpe en pizza til henne hvis du absolutt må gjøre noe ut av det. Hørest ut som "svigermor" er litt misunnelig. Anonymkode: 4a7ec...bac 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå