Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #1 Del Skrevet 19. februar 2005 Er det noen som har lure tips hvordan man kan unngå at alt støv som finnes i lufta bare daler ned og biter seg fast i de syntetiske mattene jeg har på soverommet (- og da tenker jeg jo ikke på å støvsuge dem hver dag... ). Det er bare helt utrolig hvor støvete de kan bli på bare noen få dager, - og det ser direkte ulekkert ut. :-? Lure tips mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 19. februar 2005 #2 Del Skrevet 19. februar 2005 Er det fordi de er statiske kanskje? Hva med å vaske de og bruke skyllemiddel i skylle vannet? Vet ikke om det hjelper, kun en tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 19. februar 2005 #3 Del Skrevet 19. februar 2005 Hiv de ut. Jeg har ikke et eneste teppe i hele huset - kun parkett som kan støvsuges og vaskes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 19. februar 2005 #4 Del Skrevet 19. februar 2005 Hiv de ut . Jeg har ikke et eneste teppe i hele huset - kun parkett som kan støvsuges og vaskes. Enig. Og støvsamlende matter på soverommet er iallefall ikke gunstig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #5 Del Skrevet 20. februar 2005 jo takk, hadde slike på baderom og soverom i min ungdomstid herregud få de ut. Det er selvplaging å ha slikt i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #6 Del Skrevet 20. februar 2005 Vi har tepper på soveromsgulvene, og det er uaktuelt å hive dem ut, da vi bor i et kaldt og gammelt hus. Men når jeg tenker meg om er teppene i henholdsvis ull og bomull, og kan ikke si de medfører noen plager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå