Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #1 Skrevet 19. februar 2005 Er det noen som har lure tips hvordan man kan unngå at alt støv som finnes i lufta bare daler ned og biter seg fast i de syntetiske mattene jeg har på soverommet (- og da tenker jeg jo ikke på å støvsuge dem hver dag... ). Det er bare helt utrolig hvor støvete de kan bli på bare noen få dager, - og det ser direkte ulekkert ut. :-? Lure tips mottas med takk
Snuppelure Skrevet 19. februar 2005 #2 Skrevet 19. februar 2005 Er det fordi de er statiske kanskje? Hva med å vaske de og bruke skyllemiddel i skylle vannet? Vet ikke om det hjelper, kun en tanke.
Gjest Leola Skrevet 19. februar 2005 #3 Skrevet 19. februar 2005 Hiv de ut. Jeg har ikke et eneste teppe i hele huset - kun parkett som kan støvsuges og vaskes.
Gjest Aurélie Skrevet 19. februar 2005 #4 Skrevet 19. februar 2005 Hiv de ut . Jeg har ikke et eneste teppe i hele huset - kun parkett som kan støvsuges og vaskes. Enig. Og støvsamlende matter på soverommet er iallefall ikke gunstig
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #5 Skrevet 20. februar 2005 jo takk, hadde slike på baderom og soverom i min ungdomstid herregud få de ut. Det er selvplaging å ha slikt i hus.
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #6 Skrevet 20. februar 2005 Vi har tepper på soveromsgulvene, og det er uaktuelt å hive dem ut, da vi bor i et kaldt og gammelt hus. Men når jeg tenker meg om er teppene i henholdsvis ull og bomull, og kan ikke si de medfører noen plager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå