AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1 Skrevet 6. april 2018 Vet jo at dette er noe min tilkommende og jeg må føle oss frem til i fellesskap, men tar veldig gjerne imot innspill. Samboer har broren sin som forlover, og jeg har min søster. Samboer har i tillegg to søstre han ikke har noe særlig kontakt med, mens jeg har en bror som alltid har stått meg veldig nær. Samboer og jeg har opptil flere slagferdige kompiser i gjengen som vi vet ville løftet stemningen om de hadde fått tildelt rollen som toastmaster i bryllupet. Samtidig føler jeg litt på at broren min blir holdt litt utenfor. Vi er tette og jeg er oppriktig glad i ham. Jeg vet at han ville blitt beæret over å bli spurt, og jeg er sikker på at han ville gjort en veldig fin jobb. Han er vant til å snakke i forsamlinger, velartikulert og ordentlig. Tviler imidlertid litt på at han får frem like mye latter som de øvrige kandidatene. Samboer vet ikke at jeg vurderer ham en gang, og han vil nok foretrekke å gå for en artigmann, men jeg regner med at han vil kunne gå med på alternativet med min bror også. Selv er jeg veldig i tvil. Innspill? Anonymkode: 4bf85...ff2
Meadow Skrevet 6. april 2018 #2 Skrevet 6. april 2018 Hvis du tror at broren din ville blitt glad for oppgaven, så hadde jeg spurt han hvis jeg var deg. Sånne "artigkarer" kan uansett bli litt mye av det gode, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå