Gå til innhold

Karl og Co VS Mot i Brøstet

Hvilken er best?  

45 stemmer

1. 1. Hvilken er best?

• Karl og Co
      11
    • Mot i Brøstet
      34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg eeelsker MIB! Digga det siden jeg var barn. Husker spesielt episoden da Målfrid får besøk av venninne som ligger over. Karl er helt hysterisk 🤣🤣 "pluss moms, ikke noe miss piggy der i gården", "du har to du veit du", "sjarmpølse? Er ikke noe i veien med den", "eeeeikepreg" osv osv. Mange gullkorn;)

Anonymkode: 3a773...27a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg eeelsker MIB! Digga det siden jeg var barn. Husker spesielt episoden da Målfrid får besøk av venninne som ligger over. Karl er helt hysterisk 🤣🤣 "pluss moms, ikke noe miss piggy der i gården", "du har to du veit du", "sjarmpølse? Er ikke noe i veien med den", "eeeeikepreg" osv osv. Mange gullkorn;)

Den husker jeg òg! "Men jøss - den blir jo bare større og større jo!"

Gjest Winza
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og da det er nyttårsaften, Karl prøver å sove og Nils plager og holder Karl våken med masse dumme spørsmål om for eksempel Tornerose som sov i 99 år hvis hun sovna på nyttåret :skratte:

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Nevian skrev:

Den husker jeg òg! "Men jøss - den blir jo bare større og større jo!"

Hahaha, jaaa den scenen der, ja!🤣 Er så ufattelig dårlig og grov underbuksehumor (ops, smør på flesk), noe som passer meg ypperlig;)

Skrevet

Må bli MIB. Elsket det som barn :) Nils var kul. 

Karl og Co har jeg ikke sett mye på, men var ikke veldig fan. Synes det var litt irriterende og Ulf hadde jeg ikke orket å hatt til nabo 🙈🙈🙈

• Liker 1
Skrevet

Jeg er oppvokst med de to seriene, men jeg må si MiB vinner for min del. Like artig nå som da jeg var barn, bare at nå skjønner jeg den grove humoren litt mer :fnise:

En av episodene jeg husker best er når de får en ny nabo som er så keen på Karl :laugh:

Og den hvor Karl må tilbake i militæret :P «Vet du hvorfor blondiner ikke spiser sylteagurk? De får ikke hodet ned i glasset..» :alice:

Karl&Co er litt mer masete, Ulf og Smestad blir litt mye, men artig serie det og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...