Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Marit legger opp, og det kom faktisk litt overraskende på meg. Hadde trod hun ville gå et VM sammen med Johaug før hun la opp.

Hva trodde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at hun sikkert vil ha flere barn. Skjønner godt av hun legger opp. Hadde ventet det.

• Liker 2
Skrevet

Synes det er et fornuftig valg hun tok, å gi seg mens hun var på topp. Hun blir ikke yngre med årene hun heller. 

Skrevet

Hun må få gi seg når hun vil, og hun har jo oppnådd alt og mer til. Kanskje ikke så rart hun vil prioritere mer av livet til mann og barn :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde vel også egentlig at hun skulle ta et år til, om jeg skulle gjettet, men noe sjokk er det heller ikke. Å avslutte karrieren med å ta over som tidenes mestvinnende i vinter-OL er ikke akkurat dårlig, og hun sier selv at hun kjente at motivasjonen ikke var så høy som den måtte være for å holde på en sesong til. Trist å se karriereslutt for både henne og Bjørndalen på så kort tid, men for noen legender de er begge to.

Anonymkode: f8d7e...467

Gjest Rosemoren
Skrevet (endret)

En flott idrettsutøver, og ikke minst et flott menneske, som i dag kunngjorde at hun ikke lenger har motivasjon til å prestere innenfor toppidretten.  Det står det respekt av!

Og forresten, jeg trodde hun kom til å legge opp nå.

Endret av Rosemoren
Skrevet

Da kan jeg vel forvente at norske medier vil renne over med artikler om hun i noen uker? Takk for gullet da ;) 

Skrevet

Tipper at hun er gravid. Men bra at hun gir seg på topp! Skjønner også at motivasjonen daler når man har vunnet alt som er å vinne. 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg tenker at, jeg ikke bryr meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke overrasket. Jordnær dame: gir seg på topp. Bjørndalen skulle gjort det samme for lengst i stedet for å risikere helsa på å drive å tvære. 

Anonymkode: 6b4df...248

• Liker 1
Skrevet

Dette hadde jeg tenkt var omtrent 50/50.

På den ene siden ville hun ha klart å markere seg i ytterligere en sesong, og hadde nok lyst til å gå side om side med Johaug igjen.

På den andre siden er hun nok tilfreds med sine enorme meritter, ikke minst etter å nylig ha blitt tidenes vinterolympier. Hun vil nok også ha flere barn, og ønsker ikke å utsette det ytterligere. (Dersom hun allerede er gravid er avgjørelsen ikke det minste overraskende).

Min interesse for idrett er dalende, men Bjørgen vil jeg alltid huske som en legende og et godt forbilde! :helen:

Gjest chisandra
Skrevet

For noen øyeblikk hun har gitt oss ❣️

Skrevet (endret)

I sin alder av 38 er det nok mer naturlig både for henne med tanke på alder at andre nye løpere skal få bidra videre, pluss at hun vil ta hensyn til sin familie, og at hun kanskje vil ha et barn til, ja. Men, det får vi nok vite før eller senere. Ho har vært en flott skiløper gjennom årene, garantert!   :roser:

Endret av tussi680
Skrevet

Og her kommer folka som skal kommentere om hvor mye de ikke bryr seg om en sak de kommenterer i.

Når jeg først leste forsiden trodde jeg hun hadde dødd, var så mange "kondolanser" at jeg ble nesten litt skremt:bond: men så sluttet hun bare, takker uansett for gullene du har gitt oss :) 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Papirfly, mod.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde at hun ville legge opp etter denne sesongen. Jeg tror hun tok de siste slurkene av motivasjonsflaska for å presse seg gjennom OL-sesongen. Riktignok er det VM neste år, men hun har skapet fullt av VM-gull. Det hun mangler er flere gull på hjemmebane. Hun er ei barnekjær dame som har utsatt barneproduksjon lenge av hensyn til skikarrieren. Marius fikk nok dempet cravinga, men nå vil hun ha mer. Hun er 38 så ingen tid å miste skal det bli flere små.

Tipper at hun blir småbarnsmor i hovedsak de nærmeste årene, med en liten rolle mot landslaget. Når ungene vokser til, så tar hun på seg en større mer forpliktende rolle, som landslagstrener.

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner, personangrep og svar til dette.

Edie, mod.

AnonymBruker
Skrevet
På 6.4.2018 den 12.23, Trollmora skrev:

Marit legger opp, og det kom faktisk litt overraskende på meg. Hadde trod hun ville gå et VM sammen med Johaug før hun la opp.

Hva trodde dere?

Ingen stor overraskelse, hadde du hørt hva hun har sagt i intervjuer i vinter så hadde du sette beskjeden komme. 

Personlig er min vurdering at der alt er et barn til på vei. 

Anonymkode: 66a8a...f78

• Liker 2
Gjest Newroz
Skrevet

Veldig naturlig at hun legger opp, og syns det er bra hun gir seg på topp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...