Saga Skrevet 19. februar 2005 #1 Skrevet 19. februar 2005 Trenger litt inspirasjon da jeg aldri får tid til å oppdatere meg på musikkfronten, så jeg lurer på om dere kan liste opp sangene dere hører på akkurat nå.. Selv hører jeg på Gretchen Wilson - Homewrecker Groove Coverage - God Is A Girl Ciara ft. Missy - 1,2 Step Jackson Five - I Want You Back Richard Marx - Now And Forever Fabrizio Faniello - I'm In Love
*SOL* Skrevet 19. februar 2005 #2 Skrevet 19. februar 2005 Jeg liker å høre sanger som svinger og gjør meg glad. Akuratt nå går det i : Meatloaf...paradise by the dawhboard light Dolly Parton...nine to five Elton john...crocodille rock Morten Abel.. hard to stay awake Alanis Morissette..hand in my pocket Bobb Marly..jammin Garth Brooks..calling`Baton Rough Dette er bare et lite utvalg... Skal jeg kose meg og drømme meg vekk hører jeg på Enya
nat26 Skrevet 20. februar 2005 #3 Skrevet 20. februar 2005 Hører:Morten Abel-Our love is deep Kean-Evertbody's changing Celine Dion&Garou-Sous le vent. Kommer ikke på flere i farta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå