GauteS Skrevet 6. april 2018 #1 Skrevet 6. april 2018 Jeg har brukt bare smør i mange år nå, men tenkte jeg skulle prøve lettmargarin på skiva igjen. Dessverre finner jeg bare 40% margarin i butikkhylla. Jeg husker jeg pleide å bruke en med lavere fettinnhold, var det 30% eller enda mindre? Den mugnet om den ble for gammel, husker jeg. Er den typen lettmargarin helt borte fra markedet?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #2 Skrevet 6. april 2018 Hvis du tenker på såkalt Ja-margarin er den borte. Og bra er det. Anonymkode: eb4a9...05b
GauteS Skrevet 6. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2018 Det var trist! Men igrunnen ganske typisk for vareutvalget her i landet: elendig bredde. Det fins tydeligvis bare to typer margarin å få, 80% og 40%, ingenting annet. Derimot en masse merker av hver som alle smaker prikk likt. Rart det ikke kan lønne seg å lage noe som skiller seg ut, framfor å klone eksisterende produkter?
Salka Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 Venter bare på at noen skal hyle opp om at margarin er djevelens verk. Såååå typisk kåge. Har du sjekket Sverige om du bor i nærheten? Svenskene har mye bedre utvalg av det meste enn oss.
GauteS Skrevet 7. april 2018 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2018 1 hour ago, Salka said: Har du sjekket Sverige om du bor i nærheten? Nei, har aldri handlet i Sverige. Men takk for ideen! Vi får se til sommeren; 700 km blir en lang dag!
Salka Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 55 minutter siden, GauteS skrev: Nei, har aldri handlet i Sverige. Men takk for ideen! Vi får se til sommeren; 700 km blir en lang dag! Oi, det var et stykke. Jeg er bortskjemt og har bare 5-6 mil til søta bror. Bare hyggelig, håper du finner noe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå