AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1 Skrevet 6. april 2018 Noen som har en far som er mye borte fra barna sine? Hvordan var oppveksten? Far til mine barn er veldig mye borte fra de. Han jobber utrolig mye og når han har fri setter han ofte seg selv foran oss andre. Han er superflink til å jobbe å tjene penger, men kjenner jeg begynner å få litt nok av hobbyene som gjør at han må jobbe såpass. Han har meget dyre hobbyer som gjør at han må jobbe mye for å finansiere dette. Jeg er mye alene med barna og tar hånd om alt i huset utenom oppussing. Folk rundt meg sier jeg må sette ned foten å kreve mer av han. At han evt legger bort hobby en stund slik at vi kan være en familie. Selv mener han at det er hobbyene som får han til å ha overskudd i hverdagen. Synes dette er ett vanskelig tema da det er økonomi og hobby vi krangler om. Hobbyene er sesongbaserte og men koster fortsatt mye året rundt. Kjenner jeg er sliten av å selv jobbe å ta meg av hus, hjem og barn alene. Jeg er jo ikke alenemor, men til tider føles det ut som jeg er det. Denne uka har han og kommer til å se sønnen vår kunn 1 time på en hel uke. Sønnen vår spør ofte på pappa og er veldig pappadalt. Kjenner jeg er utrolig redd for at barna våre skal føle at pappa ikke er der for dem. Ble ett veldig langt innlegg og vet egentlig ikke helt hva jeg skal fram til. Er bare så usikker på om jeg skal sette ned foten å føle at jeg "ødelegger" en del av han eller å håpe at han evt ser problemet selv senere. Har tatt det opp med han mange ganger, men han kommer alltid med ett eller annet fornuftig svar. Anonymkode: 520d9...24f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #2 Skrevet 6. april 2018 Du må jo sette ned foten. En hobby skal ikke gå på bekostning av ungene. Jeg ville satt skikkelig krav. Jeg har selv en mann som jobber mye og er mye alene med barna, men når han ikke er på jobb så er han 100% tilstede for oss og ungene. Tror faktisk jeg hadde truet med å ta med meg ungene og gått om han ikke skjerpet seg noe voldsomt. Med samvær så vil han iallfall bli tvunget til å prioritere ungene halve uka. Stakkars barn...de skjønner nok ikke hvorfor pappa ikke velger dem over hobbien.. Anonymkode: e34d0...6c3 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #3 Skrevet 6. april 2018 Mannen min drev med sykling, det var helt totalt uaktuelt at han skulle bruke så mange timer i uka på det da vi fikk barn. Man må faktisk ofre noe når man får barn, man kan ikke ture på på samme måte som før. Anonymkode: 65a2f...41f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå