Gå til innhold

Tar du med deg avvisninger videre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende det bare er jeg som har dårlig selvtillit, men jeg vil gjerne høre fra andre.

Ny date med nye muligheter.
Tenker jeg.
Men ofte lar jeg tidligere som har avvist meg med meg. Kommentarer og slikt. En date mente jeg var for tjukk, en annen at jeg ikke var attraktiv nok. En mente vi var forskjellige. Slikt husker jeg alt for godt. Er det riktig eller galt?
Enhver date er forskjellig i forhold til smak og behag, men det føles som det alltid er meg det er noe galt med. Hva gjør dere etter en date som virker å ha gått bra plutselig aldri hører fra den andre igjen?

Det verste jeg kan tenke meg er de som sier jeg er snill og virker som en flott person, men mener likevel det hele ikke fungerer.

Ny date nå, og jeg tenker eller overtenker kanskje for mye? Eller hva er andres erfaringer og tanker rundt slik om dere har blitt avvist?

Anonymkode: a2d91...5c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanlig at stygge kommentarer fester seg..... I alle sammenhenger enten det er fra skolevenner, kolleger, tilfeldige eller dates.

Når det kommer til dates så må man jo bare akseptere at man ikke var noe match og gå videre. Om daten din kaller deg tjukk eller stygg så er han uhøflig og ekkel, og da skal du være glad du er kvitt den scumbagen ut fra livet ditt uansett.

Det som er med kjærlighet og dating er at det er ikke bare det å være snill eller en flott person som skal stemme for at man vil date videre. For meg har kjemi, holdninger, fremtidsvisjoner og mål for livet mest å si, og senser jeg at personen vil ha en annen livsstil enn hva jeg vil i fremtiden, eller at vi har for forskjellige holdninger til enkelte ting, så vet jeg at vi ikke har noen fremtid uansett, selvom jeg syntes personen er bra og flott.

Prøv å ikke ta ting personlig, og prøv å ikke overtenk. Overlat deg til universet og når du merker at du begynner å tenke så stopp tankene å si til deg selv at universet ordner opp, at det er noe å lære og hente ut av alle dates om deg selv eller andre eller sosiale settinger selvom du blir avvist, og at what will be will be. Det som gjør kjærligheten så ekstra spesiell er jo at den er så vanskelig å finne, og at det er så mange ting som skal klikke mellom to personer at man ikke finner kjærligheten med mange, selvom man ønsker og leter, og er bra nok og fin nok.

Anonymkode: 952b1...766

• Liker 1
Skrevet

kan være lurt å ta en pause, for å samle seg litt..

de gangene jeg har blitt avvist, handler det om kjemi, eller ikke deg men meg..

men klart man kan bli skeptisk og mer reservert, så derfor ta en liten pause.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvis de ikke ser min verdi, er de under  min standard, de mangler rett&slett evnene som skal til.

Anonymkode: b0ae2...d55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...