Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ca 3-5 store og dype rynker på brystet. Er 35 år. Noen som vet om noen behandlinger hos hudpleier eller lignende som fjerner dette? 

Ps.trenger ikke å høre hvor dum jeg har vært som ikke har brukt solkrem osv da jeg har brukt høy solkrem men har fått rynker uansett 😊 Har ingen rynker i ansikt.

Anonymkode: d24a3...b48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det ikke er liggestillingen (ligge på siden) din om natten som er årsaken? Det bruker å forårsake rynker. 

Anonymkode: 0e542...42e

AnonymBruker
Skrevet

Jo det er faktisk verre om morgenen. Men rynkene går ikke vekk, så må nok behandles

AnonymBruker
Skrevet

Tror laser skal hjelpe

Anonymkode: fdca1...f8d

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ca 3-5 store og dype rynker på brystet. Er 35 år. Noen som vet om noen behandlinger hos hudpleier eller lignende som fjerner dette? 

Ps.trenger ikke å høre hvor dum jeg har vært som ikke har brukt solkrem osv da jeg har brukt høy solkrem men har fått rynker uansett 😊 Har ingen rynker i ansikt.

Du må reklamere til foreldrene din på dårlige gener og produksjonsfeil :ironi:

Huden kan ikke strammes opp, den blir slapp overalt, med årene. Du kan ikke se ut som en 12. åring resten av livet.

Anonymkode: 10cfe...209

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må reklamere til foreldrene din på dårlige gener og produksjonsfeil :ironi:

Huden kan ikke strammes opp, den blir slapp overalt, med årene. Du kan ikke se ut som en 12. åring resten av livet.

Anonymkode: 10cfe...209

Skjønner ikke helt poenget med sånne kommentarer jeg da. Det vet vi jo , det er naturens gang, men det finnes faktisk tiltak for å få det mindre synlig, eller til og med utsette at det skjer,og det må være lov å spørre her vel :)

Noen tar laser og mange bruker retinol kremer og det er vel sånne type tips ts er ute etter :) 

Anonymkode: fdca1...f8d

AnonymBruker
Skrevet

Kan kjøpe en slik "chest saver" bh da, eller slike klistre pads som forebygger at det blir verre rynker. Jeg sover med en løs sportsbh med sammenrullet sokk mellom puppene og bruker tretinoin på brystområdet. Ikke greit å være forfengelig :closedeyes:

Anonymkode: 0e542...42e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...